احد وظیفه گفت: با اشاره به وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور، از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی شامل یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران خبر داد.

وزش باد و گرد و خاک در تهران طی سه روز آینده

سلامت نیوز:احد وظیفه گفت: با اشاره به وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور، از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی شامل یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران خبر داد.
                                                     
         
به گزار ش سلامت نیوز به نقل از میزان،احد وظیفه  درباره وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده گفت: اعلام کرد: برای امروز پنج‌شنبه در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور با ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رو به رو خواهیم شد.

وظیفه گفت: برای فردا در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور با بارش پراکنده باران همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رو به رو خواهیم شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی از نواحی شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران و همچنین در جنوب غرب و برخی مناطق جنوب کشور وزش باد شدید، گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: در روز‌های شنبه و یکشنبه شرایط گرد و غباری و وزش باد برای نواحی شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: آسمان تهران امروز  صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است. روز جمعه هوای تهران همچنان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha