دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 273928

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف زمین خواری 14 میلیارد ریالی و رفع تصرف 58 هکتار در شهرستان دیر خبر داد.

کشف زمین‌خواری 14 میلیارد ریالی در "دیر"

سلامت نیوز:جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف زمین خواری 14 میلیارد ریالی و رفع تصرف 58 هکتار در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ "حیدر سوسنی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف، تخریب و ساخت و ساز غیرمجاز اراضی ملی از سوی2 نفر سودجو در شهرستان دیر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با استعلام از منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان دیر مشخص شد، اراضی ملی به میزان 58 هزار مترمربع به ارزش 14 میلیارد ریال از سوی این افراد  تصرف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سوسنی اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی اراضی موصوف در یک عملیات تیمی منسجم با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و ماموران پلیس خلع ید، آزادسازی و به دامان طبیعت برگردانده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه از تحویل متهمان  به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس با هرگونه جرایم اقتصادی از جمله زمین خواری به شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha