سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی جزیی در یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد.

وقوع حریق جزیی در یکی از بیمارستان‌های تهران

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی جزیی در یکی از مراکز درمانی تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سید جلال ملکی اظهارکرد: ساعت ١١ و ٨ دقیقه امروز یک مورد مشاهده دود و آتش سوزی در یک مرکز درمانی در بزرگراه افسریه، بزرگراه بسیج به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک بیمارستان بود که در بخشی از این ساختمان دود مشاهده شده بود، گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان پرسنل اطفای حریق مجموعه برای خاموش کردن آتش سوزی اقدام کرده بودند. همچنین برای اینکه امنیت افرادی که در این بخش‌ها مستقر بودند، به خطر نیفتد پرسنل در حال خارج کردن بیماران بودند که آتش نشانان نیز با حضور در محل نسبت به خارج کردن بیماران اقدام کردند. حدود ۴٠ نفر از بیماران با هماهنگی های لازم به بخش‌های دیگر منتقل شدند و در روند درمانی این افراد اختلالی ایجاد نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه نیز منبع این آتش سوزی را قسمت داکت و رایزر برق اعلام و اظهارکرد: در بخشی از این محل کند سوزی اتفاق افتاده بود که بر اثر این اتفاق در سمتی از طبقات دود تجمع کرده بود. آتش نشانان نیز با دستگاه‌های مخصوصی که در اختیار داشتند دود ناشی از این آتش‌سوزی را تخلیه کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش به‌سرعت با همکاری آتش‌نشانان و هوشیاری پرسنل این مرکز خاموش شد، گفت: تخلیه دود نیز از این محل انجام شد و آتش‌نشانان در حال حاضر در حال بازدید و بازبینی مجدد هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha