رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد اتوبوس ولوو با کامیون بنز یک تن کشته و ۶ تن مجروح شدند.

برخورد اتوبوس با کامیون یک کشته و ۶ مجروح داد

سلامت نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد اتوبوس ولوو با کامیون بنز یک تن کشته و ۶ تن مجروح شدند.
                                             
 به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ نادر رحمانی گفت: حوالی ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد چهارشنبه در کیلومتر ۹۳ محور دامغان سمنان یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل خستگی و خواب آلودگی با کامیون بنز برخورد کرد که در این حادثه راننده اتوبوس کشته و ۶ نفر از سرنشینان آن مجروح شدند.


به گفته وی یک اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی شماره ۲ راهپیما پارسیان و با ۴۶ مسافر از مشهد به سمت شهریار در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.
وی گفت: در حادثه دیگری یک دستگاه اتوبوس ولوو با وانت نیسان و پژو ۴۰۵ برخورد کرد که در این حادثه دو تن مجروح شدند.


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: این حادثه حوالی ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه چهارشنبه در کیلومتر ۲۶ محور انار یزد رخ داد و در پی آن یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل عدم توجه به جلو با وانت نیسان و پژو ۴۰۵ برخورد کرد که هر دو خودرو سواری از محل حادثه متواری شدند.


به گفته وی این اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی لوان نور با ۴۰ مسافر بود که از زاهدان به سمت اصفهان در حال حرکت بود.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در عین حال حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه سه شنبه در کیلومتر ۷ محور ذوب‌آهن استان اصفهان یک دستگاه سواری ام وی ام به دلیل عدم توجه به جلو با مینی بوس هیوندا برخورد کرد که در این حادثه هشت تن از سرنشینان مینی‌بوس مجروح شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مینی‌بوس ۱۶ مسافر از زرین شهر به سمت اصفهان در حال حرکت بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha