مادری برای تنبیه دختر ۶ ساله اش کلید منزل را به شکل نامعلومی در سر وی فرو برد و حادثه آفرید.حادثه زمانی رخ داد که مادر این کودک برای تنبیه دختر ۶ ساله اش، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفت.

فرو بردن کلید منزل در سر دختر ۶ ساله توسط مادرش!

سلامت نیوز مادری برای تنبیه دختر ۶ ساله اش کلید منزل را به شکل نامعلومی در سر وی فرو برد و حادثه آفرید.حادثه زمانی رخ داد که مادر این کودک برای تنبیه دختر ۶ ساله اش، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، حادثه زمانی رخ داد که مادر این کودک برای تنبیه دختر ۶ ساله اش، کلید را بر سرش کوبیده که در بافت مغزی فرو رفت.

به دنبال این اتفاق کودک بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی، توسط جراحان این مرکز تحت درمان جراحی مغز و اعصاب قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در پی انتشار خبر اقدام خشونت‌آمیز مادری که به جهت تنبیه دختر ۶ ساله اش کلید منزل را به سر وی فرو برده بود، واکنش نشان داد.

منوچهر حبیبی با ابراز تاسف از این اقدام ناشایست اظهار کرد: به مدیرکل بهزیستی استان قزوین و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین مأموریت داده شده تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: همانگونه که در آموزه های دین مبین اسلام و سیره معصومین (ع) آمده و کارشناسان امر نیز تاکید فراوان دارند، برخورد فیزیکی و تنبیه بدنی در تربیت کودکان یکی از مذموم‌ترین شیوه‌ها است و آثار بسیار سویی را بر ذهن و روان آنان برجای می گذارد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: کودک آزاری یکی از آسیب‌های اجتماعی است که به علت ویژگی‌های تاثیرگذار آن نیاز به بررسی و برنامه ریزی مناسب به منظور پیشگیری و کمک به رفع یا کاهش آن به شدت احساس می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از والدین به دلیل عدم آگاهی از عوارض مخرب تنبیه بدنی برفرزندان، مرتکب این عمل می‌شوند.

وی بیان کرد: آگاهی‌بخشی و آموزش از سوی ارگان‌های مسئول و رسانه‌های‌ جمعی به وضوح احساس می‌شود و درصورت تکرار مطابق قانون باید با اینگونه والدین رفتار کرد.

دختر ۶ ساله‌ هم اکنون در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین بستری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha