دختر جوان ایرانی از یک زن خواننده عرب شکایت کرد و مدعی شد از آنجایی که بین او و خواننده عرب شباهت وجود دارد، کارهای خواننده عرب باعث شده تا او مورد تعرض قرار بگیرد.

دختر ایرانی: مرا دزدیدند چون شبیه"هیفا" خواننده مشهور عرب هستم!

سلامت نیوز:دختر جوان ایرانی از یک زن خواننده عرب شکایت کرد و مدعی شد از آنجایی که بین او و خواننده عرب شباهت وجود دارد، کارهای خواننده عرب باعث شده تا او مورد تعرض قرار بگیرد.


به گزارش سلامت نیوز، شرق نوشت:  این دختر جوان با شکایت به دادگاه کیفری استان تهران گفت درخواست مجازات خواننده عرب و فردی را که به او تعرض کرده‌ است، دارد. او در شکایت خود که در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شده ‌است، گفت: من با یک خواننده عرب به نام هیفا شباهت زیادی دارم، اما کارهای این زن را اصلا نمی‌پسندم. او با کارهایش زندگی من را به خطر انداخته و باعث شده است نگاه بدی به من وجود داشته‌ باشد. چند روز قبل فردی من را بیهوش کرد و مورد تعرض قرار داد.

هرچند ادعای این دختر عجیب و غیرواقعی به نظر می‌رسید، اما قضات بررسی آن را آغاز کردند و علاوه بر اینکه دستور تحقیق درباره افرادی را که این دختر به آنها مشکوک بود، صادر کردند شاکی را هم به پزشکی قانونی معرفی کردند تا درباره آسیب احتمالی وارده بر بدنش بررسی شود. پزشکی قانونی هرگونه تعرض به این زن را رد کرد و گفت: هیچ آثاری که نشان دهد این زن مورد تعرض قرار گرفته باشد، به دست نیامد.
همچنین از پزشکی قانونی خواسته ‌شده ‌بود درباره سلامت روان او نیز بررسی انجام گیرد که در این خصوص نیز سالم تشخیص داده ‌شد. با توجه به این نظریه و اینکه هیچ مدرکی تاکنون به دست نیامده است که آسیب به این دختر را تأیید کند، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha