مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" هستیم.

سلامت نیوز:مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیر زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،«غلامحسین حکمتیان اصل»  منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زمین خواری و کوه خوازری در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" افزود:

وی اظهارکرد: منابع طبیعی برای همه این موارد تشکیل پرونده داده است که در هفته آینده حکم آنها اجرا و رفع تصرف و قلع و قمع می شوند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: منابع طبیعی پیگیر و دنبال زمین خواری‌ها و کوه خواری‌های در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" است.

حکمتیان اصل تصریح کرد: پرونده برخی از این موارد به مراجع قضایی ارسال شده و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همچنین طی هفته گذشته حدود 3000 درخت که به منظور تصرف عرصه های منابع طبیعی و در بطن جنگل و بین درختان بلوط کاشت شده بودند را قطع و رفع تصرف کردیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای این متخلف تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

زمین خواران و کوه خواران در محور "یاسوج- شیراز" در محدوده روستای "پریکدان" تا حدود گردنه "مله شوره" با تخریب جنگلها و درختان بلوط در بین این درختان اقدام به کاشت درختان، ایجاد باغ، دیوار کشی و ساخت ویلا کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha