زن جوان که پس از مسموم کردن دو زن سالخورده طلاهایشان را به سرقت برده بود، صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد. این در حالی است که شوهر متهم پس از شنیدن خبر دستگیری همسرش، از شوک این حادثه سکته کرد و جان سپرد.

شوهرم به خاطر غصه‌ای که از کارهای من خورد سکته کرد و مرد

سلامت نیوز: زن جوان که پس از مسموم کردن دو زن سالخورده طلاهایشان را به سرقت برده بود، صبح دیروز پای میز محاکمه ایستاد. این در حالی است که شوهر متهم پس از شنیدن خبر دستگیری همسرش، از شوک این حادثه سکته کرد و جان سپرد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت:  این  زن 43 ساله به نام ساناز با زنان سالخورده و ثروتمند طرح دوستی می‌ریخت و آنها را با قرص‌های خواب‌آور، مسموم می‌کرد و بعد طلا وجواهرات شان را به سرقت می‌برد.ملیحه 70 ساله و فرنگیس 68 ساله که در خیابان‌های شهر به دام این زن افتاده بودند، با مراجعه به پلیس اقدام به طرح شکایت کردند تا اینکه تیم ویژه‌ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرام جنایی پس از چهره‌نگاری با توجه به سوابقی که زن فریبکار در سرقت از زنان سالخورده داشت، او را  شناسایی و دستگیر کردند.

این زن پس از اعتراف به آدمربایی و سرقت از زنان به زندان منتقل شد. وی صبح دیروز به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد و  در ابتدای جلسه دو شاکی پرونده به طرح شکایت پرداختند و گفتند: این زن به بهانه دوستی  و  جلب اعتماد ما  با خوراندن بیسکویت کرم دار که حاوی قرص‌های خواب‌آور بود، ما را بیهوش کرد و تمام جواهرات‌مان را از خانه دزدید.آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: مدتی بود که  اعتیاد به شیشه داشتم و به همین خاطر اقدام به ربودن جواهرات پیرزن‌ها می‌کردم.
شوهرم که مرا دوست داشت، پس از فهمیدن ماجرا سکته کرد و من عامل مرگ او هستم، مدتی است که در زندان متنبه شده‌ام و آرزو می‌کنم زودتر آزاد شوم تا  سر قبر شوهرم بروم و از او حلالیت بخواهم.پس از پایان اظهارات این زن، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha