جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از فوت پسر بچه ۶ ساله ای در مراسم عروسی در باغ تالاری واقع در غرب پایتخت خبر داد.

فوت پسر ۶ ساله بر اثر برق‌گرفتگی در باغ تالار عروسی

سلامت نیوز: جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از فوت پسر بچه ۶ ساله ای در مراسم عروسی در باغ تالاری واقع در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ جلیل موقوفه ای، گفت: ساعت یک بامداد جمعه حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت کودکی در باغ تالاری ماموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کودک ۶ ساله ای که تک فرزند خانواده بوده همراه والدینش از یکی از استان ها برای شرکت در مراسم عروسی دختر عمویش به محل آمده بود و ساعت پایانی مراسم در حالی که پدر و مادرش داخل سالن بودند به اتفاق کودکان دیگر در حال بازی کردن در محوطه بود که دقایقی به تنهایی روی پل آهنی رفت که بر عرض آب نمای وسط باغ قرار داشت و روی پل که با چمن مصنوعی پوشانده شده بود سیم های برقی نیز وجود داشت.

این مقام انتظامی افزود: به نظر می رسد قسمتی از سیم اتصالی داشت که پای کودک با آن برخورد کرد و منجر به برق گرفتگی او شد که به داخل آب نما پرتابش کرد که در همان محل جانش را از دست داد.

جانشین پلیس پیشگیری ادامه داد: با تایید فوت کودک توسط عوامل اورژانس، موضوع به نظر مقام محترم قضایی رسید که مسئولان تالار برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند و پرونده تحت رسیدگی است.

وی تاکید کرد: والدین در هر شرایطی مراقبت لازم از کودکان خود داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha