زهرا شجاعی می‌گوید: دولت آقای روحانی در شرایطی بر سر کار آمد که ما درحوزه زنان فترت 8 ساله را پشت سر گذاشته بودیم و تنها اتفاق ظاهری این بود که نام مرکز امور زنان و خانواده که از مرکز امور مشارکت زنان تغییر کرده بود، در هفته‌های پایانی دولت به معاونت امور زنان تغییر نام پیدا کرد.

اعتقاد قلبی نسبت به رفع تبعیض علیه زنان وجود ندارد

سلامت نیوز:زهرا شجاعی می‌گوید: دولت آقای روحانی در شرایطی بر سر کار آمد که ما درحوزه زنان فترت 8 ساله را پشت سر گذاشته بودیم و تنها اتفاق ظاهری این بود که نام مرکز امور زنان و خانواده که از مرکز امور مشارکت زنان تغییر کرده بود، در هفته‌های پایانی دولت به معاونت امور زنان تغییر نام پیدا کرد.

به گزارش سلامت نیو.ز به نقل از روزنامه آرمان ،وی افزود: در زمان اصلاحات در مورد تشکیل وزارتخانه زنان کار کارشناسی شده بود، به این نتیجه رسیده بودیم که ما نیازمند وزارت امور زنان نیستیم در حد معاونت کفایت می‌کند، چون نقشی که برای معاونت امور زنان در دستگاه‌های دولتی قائل هستیم رصد فعالیت‌ها، ایجاد هماهنگی و نظارت و جریان‌سازی جنسیتی در دستگاه‌های دولتی است، چرا که موضوع زنان فرابخشی است.

وی معتقد است: آن باور و اعتقاد جدی که به مشارکت زنان و توانمندی‌های آنها برای مدیریت کشور را در دولت اصلاحات می‌دیدیم در دولت آقای روحانی ندیدیم. خیلی فرق می‌کند مدیری اعتقاد قلبی نسبت به رفع تبعیض علیه زنان داشته باشد با کسی که صرفا بخواهد برای پاسخ به مطالبات جامعه یا برای رأی آوری این کار را انجام دهد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha