سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک مجتمع تجاری بزرگ در غرب تهران خبر داد.

حریق گسترده در یک مجتمع تجاری

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک مجتمع تجاری بزرگ در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،جلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲:۰۴ صبح امروز آتش سوزی گسترده‌ای در یک مجتمع تجاری در بلوار کوهک در محدوده غرب تهران به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۵ دستگاه نردبان بالابر هیدرولیکی و چندین دستگاه تانکر آب و دیگر تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری مناطق اطراف نیز در محل حادثه حاضر شدند. محل آتش سوزی یک مجتمع تجاری ۵ طبقه بزرگ بود که در مجاورت آن یک ساختمان ۱۰ طبقه ادارای نیز قرار داشت. زمانی که نیروها به محل حادثه رسیدند قسمت غربی نمای این ساختمان که متاسفانه از مواد قابل اشتعال ساخته شده بود کاملا شعله‌ور بود و در طبقه همکف به چندین باب مغازه نفوذ کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همچنین پله های باکس قسمت غربی این ساختمان به طور کامل شعله‌ور بود و آتش در حال سرایت به دیگر طبقات و بخش تجاری بود. در طبقه پنجم نیز رستورانی قرار داشت که آن هم شعله ور شده بود. همچنین آتش از طریق نما در حال سرایت به ضلع جنوبی و ضلع شرقی بود.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات خود را از چندین نقطه آغاز کردند و علیرغم اینکه درها بسته بود اما موفق شدند سریعا به داخل نفوذ کنند و خوشبختانه خیلی سریع از گسترش بیشتر آتش به بخش جنوبی و طبقات تجاری جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه یک برج مسکونی نیز در مجاورت این مجتمع تجاری قرارداشت، ادامه داد: آتش‌نشانان جهت جلوگیری از بروز هر گونه خطر ساکنان این برج را تخلیه کردند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش به طور کامل خاموش شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. آتش نشانان نیز در حال حاضر مشغول لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha