سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی خبر داد و گفت: ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره فرهنگیان برای ۷۰۰ هزار معلم عضو این صندوق محاسبه و پرداخت خواهد شد.

افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی

سلامت نیوز: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی خبر داد و گفت: ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره فرهنگیان برای ۷۰۰ هزار معلم عضو این صندوق محاسبه و پرداخت خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای رتبه‌بندی در نظر گرفته شده است و از نیمه شهریور ماه آن را اجرا می‌کنیم، رتبه‌بندی در این مرحله شامل حال تمام معلمان می‌شود.

وی افزود: بین 400، 500 و 600 هزار تومان با اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی رتبه‌بندی به حقوق معلمان اضافه می‌شود و افزایش حقوق معلمان در احکام حقوقی آنان از شهریور اعمال می‌شود.

محاسبه ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره برای معلمان

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در جوار حرم رضوی در مشهد 29 مدرسه داریم و به دلیل اینکه بافت آنجا تجاری و اقامتی شده است، این مدارس برای دانش‌آموزان کاربرد ندارند، گفت: در آنجا برای 31 استان کشور به روش سهامدار پروژه 31 مرکز هتل اقامتی برای معلمان ایجاد خواهیم کرد و زمین به‌صورت رایگان به معلمان متناسب با سهمی که دریافت می‌کنند و بانک‌ها هم همراهی دارند، اختصاص می‌یابد یعنی آنها باید سهام پروژه بخرند و این می‌تواند کار بزرگی برای معلمان باشد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان به آرامش رسیده است، عنوان‌کرد: رقم پرداختی بازنشستگی 15 تا 20 میلیون تومان شده است و این صندوق با افتتاح برخی پروژه‌ها تا سال 1400 به 5 هزار میلیارد تومان سود می‌رسد و سال گذشته 620 میلیارد تومان بود همچنین ارزش افزوده اموال صندوق ذخیره باید برای معلمان کل کشور که عضو آن هستند و بیش از 700 هزار نفر می‌شوند، محاسبه شود و این یک کار بزرگ برای معلمان کشور است و من گفته‌ام که ان‌شاءالله به زودی انجام می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha