رییس کل سازمان نظام پزشکی در واکنش به مطالبه بهمن کیارستمی برای دریافت پرونده پزشکی پدرش، گفت: در دوره بنده در سازمان نظام پزشکی هیچ درخواستی در این زمینه به سازمان نظام پزشکی نرسیده است و اگر آقای کیارستمی به ما درخواست دهند، برای ارائه پرونده پزشکی پدرشان اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی: هیچ‌وقت درخواستی برای ارائه پرونده پزشکی عباس کیارستمی نداشتیم

سلامت نیوز : رییس کل سازمان نظام پزشکی در واکنش به مطالبه بهمن کیارستمی برای دریافت پرونده پزشکی پدرش، گفت: در دوره بنده در سازمان نظام پزشکی هیچ درخواستی در این زمینه به سازمان نظام پزشکی نرسیده است و اگر آقای کیارستمی به ما درخواست دهند، برای ارائه پرونده پزشکی پدرشان اقدام خواهیم کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در بخش دیگری از نشست خبری امروز خود که در سازمان نظام پزشکی برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره مطالبه بهمن کیارستمی مبنی بر ارائه پرونده پزشکی پدرش گفت: در دوره بنده در سازمان نظام پزشکی هیچ درخواستی در این زمینه به سازمان نظام پزشکی نرسیده است.

وی افزود: اگر آقای کیارستمی مایل باشند می‌توانند همان درخواست و یا یک درخواست جدید را به بنده بدهند. پرونده قسمت اول درمان آقای کیارستمی که در ایران انجام شد در بیمارستان موجود است و البته بخشی از درمان هم در فرانسه اتفاق افتاد که پرونده آن در دسترس ما نیست. بنابراین اگر آقای کیارستمی به ما درخواست دهند، برای ارائه پرونده پزشکی پدرشان اقدام خواهیم کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha