چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 277357

زمان و محل مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، انفورماتیک پزشکی و فیزیک پزشکی تغییر کرد.

زمان مصاحبه ۳ رشته دکتری تخصصی پزشکی تغییر کرد

سلامت نیوز:زمان و محل مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، انفورماتیک پزشکی و فیزیک پزشکی تغییر کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، با توجه به اعلام دانشگاه های علوم پزشکی ایران و مشهد، زمان و محل مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، انفورماتیک پزشکی و فیزیک پزشکی تغییر کرده است.
مصاحبه رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در روزهای ۲، ۳ و ۴ شهریور ماه در محل دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.
مصاحبه رشته انفورماتیک پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد و مصاحبه رشته فیزیک پزشکی در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.
داوطلبان موظفند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق مصاحبه خود به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.
آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار داوطلب برگزار شد.
ظرفیت رشته های مختلف در ۷۸ رشته علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دوره های تخصصی و ظرفیت دکتری پژوهشی در مجموع تعداد یک هزار و ۷۸۰ نفر اعلام شده است.
آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از تاریخ ۱۹ مرداد تا ۷ شهریور ۹۸ توسط دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۰ منطقه آمایشی و ۳۸ مرکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha