رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر لزوم افزایش سطح سواد سلامت مردم در شهر گفت: در کلانشهری مانند تهران بیماری "تروما" یکی از مشکلات اساسی و باعث مرگ‌ومیر جوانان است. امیدوارم بتوانیم با شهرداری در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا شاهد کاهش این آمار باشیم.

"تروما" از مشکلات اساسی در تهران/ لزوم افزایش سطح سواد سلامت مردم

سلامت نیوز:رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر لزوم افزایش سطح سواد سلامت مردم در شهر گفت: در کلانشهری مانند تهران بیماری "تروما" یکی از مشکلات اساسی و باعث مرگ‌ومیر جوانان است. امیدوارم بتوانیم با شهرداری در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم تا شاهد کاهش این آمار باشیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی پس از رکابزنی نمادین همراه با شهردار تهران و معاون کل وزارت بهداشت و جمعی از پزشکان در آستانه روز پزشک، در مراسم امضای تفاهم‌نامه با شهرداری تهران، اظهار کرد: حضور من در اینجا به عنوان نماینده جامعه پزشکی برای تشکر از خدمات شهرداری به علت اقدامات جدیدی است که در حوزه پزشکی به کمک ما آمده است.


وی ادامه داد: برای سلامت جامعه نیاز به اصلاح سبک زندگی مردم داریم.
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور افزود: اگر دقیق‌تر نگاه کنیم حتی ساده‌ترین رفتارهای زندگی افراد باید اصلاح شود. من امیدوارم این حرکت که با شهرداری آغاز شده، مستمر باشد.


وی به حضور محسن هاشمی رفسنجانی - رییس شورای شهر تهران اشاره و اظهار کرد: می‌خواهم خاطره‌ای از پدر بزرگوار ایشان تعریف کنم، بنده برای مراسمی در سوم خردادماه سال ۱۳۸۹ از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواستم تا برای حضور در مراسم تقدیر از پزشکان موثر در جنگ حضور داشته باشند. ایشان از این دعوت استقبال بسیار خوبی داشتند و گفتند من هم در جنگ نقش زیادی داشتم و باید اعتراف کنم در زمان جنگ در حوزه مسائل پزشکی هیچ دغدغه‌ای نداشتیم و پزشکان توانستند به خوبی به ما کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha