وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ را تبریک گفت.

نیاز به سطوح پیشرفته خدمات پیش‌بیمارستانی

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ را تبریک گفت.

به گزارش سلامت نیوز، بنابر اعلام وبدا، در متن پیام دکتر سعید نمکی آمده است:

«همکاران جهادگر و گرانقدر سازمان اورژانس کشور

به لطف و عنایت خداوند متعال و ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری فرزانه، به بهانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ به تکریم و تمجید اراده‌های استواری بر می‌خیزیم که وجودشان برای سلامت جامعه یک نعمت الهی است و برکات خدمت‌شان برای همیشه در ذهن مردم مهربان و قدرشناس‌مان ماندگار خواهد بود.

برخود می‌بالیم که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه‌ توانایی و دانایی توشه گرفته از دین مبین اسلام، عرق ملی و حس نوع دوستی در سودای تامین سلامت انسان‌ها، همت خویش را به کار گرفته‌اند و مجدانه تلاش می‌کنند و با سعه صدر و حسن خلق به پشتوانه‌ دانش روز با همت و تلاش جدی و با مهارت و دقت نظر نسبت به مداوا در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام می‌ورزند. بی‌شک تلاش صادقانه، عشق ورزی به انسان‌ها و بهره‌مندی از علم و مهارت از سرمایه‌های ارزشمند یک تکنسین سازمان اورژانس کشور است.

در شرایط کنونی با افزایش سوانح، حوادث و بلایا بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبت‌های پیش بیمارستانی احساس می‌شود. شما تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانس حاضر می‌شوید و کمک به حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرید که خود نشان از اهمیت والای خدمت ارزشمندتان و جایگاه رفیع اورژانس ۱۱۵ است.

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت، همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای، آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را برای مددجویان‌مان به ارمغان آوردی. اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و ششم شهریور روز فوریت‌های پزشکی از زحمات خالصانه و ماهرانه و بدون انتظارات مادی شما عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی‌کرانه عالم هستی به پرواز درآمده و در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر مهرورزی به مردم و همچنین نجات جان مردم غیورمان، سرآمد باشید. از خدای مهربان برای همگان سلامتی و توفیق خدمت به همنوعان نیازمند را خواهنم.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha