شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

چندی قبل به مأموران کلانتری پایانه مسافربری غرب تهران خبر رسید که اموال مرد جوانی به شیوه بی‌هوشی سرقت شده‌است. پس از اعلام این خبر مأموران راهی محل حادثه شدند.

سارق: در زندان آموزش سرقت دیده بودم

سلامت نیوز:چندی قبل به مأموران کلانتری پایانه مسافربری غرب تهران خبر رسید که اموال مرد جوانی به شیوه بی‌هوشی سرقت شده‌است. پس از اعلام این خبر مأموران راهی محل حادثه شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان ،شاکی به مأموران گفت: ساعتی قبل داخل ترمینال مرد میانسالی به من نزدیک شد و با من شروع به صحبت کرد. او گفت که شهرستانی است و چند سالی است در تهران کار می‌کند. مرد ناشناس دو لیوان چایی خرید و یکی را به من تعارف کرد.

وقتی لیوان چایی را نوشیدم سرم گیج شد و دیگر چیزی نفهمیدم تا اینکه دقایقی قبل به هوش آمدم و متوجه شدم مرد ناشناس مرا با چایی مسموم و اموالم را سرقت کرده‌است.با این شکایت پرونده به دستور قاضی علی وسیله ایرد‌موسی، بازپرس شعبه‌۵ دادسرای ناحیه‌۳۴ برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران با شکایت‌های مشابه متعددی روبه رو شدند که همگی حکایت از این داشت مرد میانسالی طعمه‌های خود را با چایی مسموم بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کند.

در چنین شرایطی مأموران محل‌هایی که احتمال می‌رفت متهم طعمه‌های خود را آنجا انتخاب کند به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند تا اینکه چند روز قبل موفق شدند متهم را در حالی که دو لیوان چایی در دست داشت و می‌خواست با همان شیوه قبلی مسافری را بی‌هوش کند، دستگیر کردند.متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد و در توضیح ماجرا گفت: من متأهل هستم و دختری ۲۰‌ساله دارم.

مدتی قبل به خاطر بدهی در اصفهان به زندان افتادم. در زندان از سوی سارق حرفه‌ای آموزش سرقت به شیوه بی‌هوشی دیدم. سارق حرفه‌ای به من آموزش داد که چطور و چند عدد قرص داخل چایی حل کنم تا طعمه هایم فوت نکنند و فقط بی‌هوش شوند. دو ماه قبل از زندان آزاد شدم و برای اینکه در اصفهان شناسایی نشوم برای سرقت راهی تهران شدم.

هر چند روز یک بار به ترمینال غرب می‌رفتم و اموال مسافری را به این شیوه سرقت می‌کردم. وی درتحقیقات بعدی مالخر وسایل سرقتی را هم به مأموران معرفی کرد و مأموران مالخر را دستگیر کردند. تحقیقات از دو متهم به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha