کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده را تشریح کرد.

افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور/هفته آینده؛ آسمان تهران بارانی است

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی  با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: بعد از ظهر امروز و امشب در نقاطی از فارس، بوشهر، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات اصفهان، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه رعد و برق و وزش باد فردا در نقاطی از جنوب فارس، ارتفاعات کرمان و جنوب بوشهر مورد انتظار است، افزود: سایر مناطق کشور تا ظهر شنبه جوی آرام و نسبتا پایدار خواهند داشت.

نقشینه با تاکید بر اینکه برای نوار شمالی کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد، تصریح کرد: از شنبه شب و صبح یکشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب کشور بارش‌ها در این مناطق و سواحل شمال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: امروز بعد از ظهر رگبار پراکنده در ارتفاعات آبعلی، دماوند و فیروزکوه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بیشینه دما مهرآباد ۲۶ درجه و بیشینه دما شمیرانات ۲۱ درجه بوده است.

وی با بیان اینکه تهران اواسط هفته آینده کاهش نسبی دما همراه با بارش باران را تجربه خواهد کرد، گفت: اهواز با دمای ۴۰ درجه گرم‌ترین و بجنورد با دمای یک درجه خنک‌ترین مراکز استان بوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha