سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 284799

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون در محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و سطح محور‌ها لغزنده و خطر تصادف افزایش پیداکرده است.

بارش برف و لغزندگی در شرق تهران

سلامت نیوز:فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون در محور‌های هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و سطح محور‌ها لغزنده و خطر تصادف افزایش پیداکرده است.
سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفتگو با فارس  در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز روان و در ارتفاعات این محور به دلیل بارش برف سطح جاده لغزنده و تردد با کندی همراه است.
وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه روان و بدون مشکل گزارش‌شده است، اما در مناطقی مانند گردنه گدوک بارش شدید برف را شاهد هستیم و سطح این جاده لغزنده شده و هم‌وطنان باید در این مناطق بااحتیاط بیشتری تردد کنند.
محبی بابیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل انواع نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون مشکل گزارش‌شده، اما هم‌وطنان احتیاط در رانندگی را در این شرایط آب و هوایی مدنظر قرار بدهند.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن تأکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانه، بیان کرد: بارش برف در مناطق مختلف محور‌های هراز و فیروزکوه تا روز‌های آینده ادامه دارد، بنابراین هم‌وطنان از آغاز سفر‌های غیرضروری به سمت شمال کشور پرهیزکرده و قبل از ورود به محور‌ها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد کرد: رانندگان با تجهیزات کامل زمستانه به‌خصوص زنجیر چرخ وارد مسیر‌ها شوند و در هنگام رانندگی فاصله طولی مناسبی با خودرو‌های جلویی داشته باشند تا بدون حادثه به مقصد‌های خود برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha