رییس هیات مدیره گروه زرسیما در ادامه رونمایی از این برند ایرانی تاکید کرد: «تداوم کیفیت پایه اصلی این برند است که نشانگر احترام به مصرف کننده می باشد بر این اساس ما سه اصل "ایرانی می تواند"، "کیفیت و حفظ کیفیت" و "احترام به ایرانی" را شعار کار خود قرار دادیم. در آخرین مرحله همکاری با لورال جمع کارکنان ما 400 نفر بودند که مطمئن هستم در سال 1400 تعداد نفراتی که در زرسیما نامی رسا و ایرانیان کار خواهند کرد به 600 نفر خواهد رسید.»

"زی موی" و "زی فام" اکسیری برای مراقبت ازموهایتان

سلامت نیوز:مراسم رونمایی از دو گروه محصولات مراقبت از مو ایرانی از تولیدات گروه زرسیما برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز گروه زرسیما در سال 80 به عنوان نماینده لورال در ایران ثبت شد و به مدت ۱۷ سال به فعالیت خود با موفقیت ادامه داد و در حال حاضر با تغییر رویکرد به سمت تولید داخلی محصولات تخصصی سلامت و زیبایی را در بخش‌های مو و پوست تولید خواهد کرد .

دکتر مهدی میرعمادی رییس هیات مدیره شرکت زرسیما نامی رسا در مراسم رونمایی از گروه محصولات شامپو، نرم کنند ، ماسک مو و رنگ مو با برند زی در توضیح اینکه چگونه فکر تولید برند ایرانی با کیفیت و توان رقابت با برندهای خارجی شکل گرفت گفت: «در دهه اول فعالیتمان کلیه کارها اعم از واردات و یا پخش محصولات، توسط زرسیما آرا صورت می گرفت و حدود ۸ سال قبل به دلیل بالا رفتن حجم فروش، تمرکز در شرکت زرسیما آرا امکانپذیر نبود. چون ۴۰ درصد فروش محصولاتمان در تهران بود، بنابراین فکر کردیم بهتر است که در تهران یک شرکت پخش مستقل داشته باشیم. بنابراین شرکت پخش ایرانیان شکل گرفت و در طی این مدت زرسیماآرا شعباتی را در شهرهای اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد ایجاد کرد که پخش تولیداتمان توسط این شعبات صورت گرفت.»

قطع همکاری شرکت لورال به دلیل تحریم ها

دکتر میرعمادی، با بیان اینکهما در طی مدت زمان 17 سال کار با لورال هرگز یک جنس غیررسمی به کشور وارد نکردیم گفت: طی این سال ها از همکاران فوق العاده حرفه ای و با تجربه برخوردار بودیم که البته نباید فراموش کنیم که لورال در آموزش این همکاران بسیار به ما کمک کردند.» وی خاطرنشان کرد: «از اوایل سال 97 با زمزمه هایی که دولتمردان امریکا برای تحریم های ایران به راه انداختند حدس می زدیم که ممکن است مشکلات عرضه محصولات در ایران شروع شود چراکه شرکت لورال بزرگترین بازارش در جهان را در امریکا با 25درصد فروش دارد. و با آغاز تحریم‌ها از اواخر تابستان گذشته فروش محصولاتش را به ما قطع کرد.»

وی افزود: «البته نباید فراموش کنیم ما از سال 95 گفت وگو برای تولید داخل را با لورال شروع کرده بودیم ولی همیشه برای این کار بهانه هایی می آوردند. در بهار سال 97 قبل از قطع ارتباطمان با لورال، مصمم به تولید محصولات مراقبت و زیبایی مو با حفظ کیفیت شدیم. بدین ترتیب شرکت نامی رسا با مدیریت مهندس حسن اسکوئی ثبت شد و بدین ترتیب توانستیم از افراد با تجربه و حرفه ای در شرکت زرسیما آرا استفاده کنیم و از ۴۰۰ نفری که در مجموعه مشغول به کار بودند چیزی حدود دو سوم این افراد را در شرکت زرسیما جذب کردیم.»

تولید محصولاتی که مزایایی نسبت به لورال دارد

دکترمیرعمادی افزود: «کالر استودیو اولین محصول ما بود و برای اینکه از کیفیت محصول مطمئن شویم یکی ازمدرسین لورال را به ایران دعوت کردیم که کلیه محصولاتمان را ارزیابی کرد و گفت نه فقط این محصولات از لورال پروفشنال کمتر نیست بلکه مزایایی نسبت به آنها نیز دارد. کالر استودیو یکی از بهترین محصولات شرکت ما است. امروز از محصولاتی همچون شامپو، نرم کننده مو و ماسک مو و رنگ مو رونمایی می شود. نامی که برای این محصولات انتخاب کردیم غرورآمیز است "زی مو" و "زی فام". زی در واقع برندی پارسی است، شفاف و راستین به معنی زیستن ، جان و حیات.»

تداوم کیفیت پایه اصلی گروه برندهای "زی" 

رییس هیات مدیره گروه زرسیما در ادامه رونمایی از این برند ایرانی تاکید کرد: «تداوم کیفیت پایه اصلی این برند است که نشانگر احترام به مصرف کننده می باشد بر این اساس ما سه اصل "ایرانی می تواند"، "کیفیت و حفظ کیفیت" و "احترام به ایرانی" را شعار کار خود قرار دادیم. در آخرین مرحله همکاری با لورال جمع کارکنان ما 400 نفر بودند که مطمئن هستم در سال 1400 تعداد نفراتی که در زرسیما نامی رسا و ایرانیان کار خواهند کرد به 600 نفر خواهد رسید.»

۹۵ درصد محصولات شرکت زرسیما ایرانی است

وی گفت: «محصولاتی که از سوی شرکت زرسیما تولید شده به طور یقین 95 درصد آن ایرانی است و تنها 5 درصد آن که مواد اولیه وارداتی است که برای کشور بسیار صرفه جویی ارزی به همراه داشته است به طوری که حدود 10 میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته ایم. امیدواریم کارآفرینان کشور کاری کنند که ظرف چند سال آینده آن 5 درصد هم ایرانی شود.»

رتبه دوم ایران در منطقه از نظر مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی

به گزارش سلامت نیوز،‌در ادامه مهندس اسکوئی مدیرعامل شرکت زرسیما نامی رسا با اشاره به سهم بزرگ کالاهای آرایشی و بهداشتی در سبد خانوار ایرانی گفت: «وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنیم، می بینیم امروز ایران از نظر مصرف این کالاها جزو ده کشور برتر در جهان است و بین رتبه هفتم تا دهم قرار دارد و در منطقه از این نظر رتبه دوم را دارا است. طبق آمار امروز بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ایران حدود 4 میلیارد دلار است که بیشترین سهم مربوط به مراقبت از مو است، و سپس رنگ مو که 9درصد این بازار را در اختیار دارد که معادل 360 میلیون دلار می شود. »

صرفه جویی ارزی و اشتغالزایی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی

وی گفت: «ایران در چند سال اخیر رشد ثابت 6 درصدی را در کالاهای آرایشی و بهداشتی داشته است که در حوزه اقتصادی نرخ قابل توجهی است و حتی از لحاظ اشتغال زایی یکی از بالاترین نرخ های اشتغالزایی در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی قرار دارد. در منطقه بجز ایران و ترکیه برای تولید این محصولات، کشور دیگری حرفی برای گفتن ندارد و اگر ما بتوانیم تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی مان را بروزرسانی کنیم می توانیم در منطقه نفر اول باشیم.»

وی خاطرنشان کرد: «برای اینکه بتوانیم پیوسته و مثبت عمل کنیم ما اهداف بلند مدت را در نظر می گیریم و دنبال سودهای کوتاه مدت نیستیم و به همین دلیل اولین چیزی که برایمان مهم است کیفیت و تداوم کیفیت محصولاتمان است و می خواهیم اعتماد مصرف کننده ایرانی را جلب کنیم و برای اینکه در این مسیر به پیشرفت برسیم نیروی انسانی مهم ترین فاکتور این کار است.»

اصل مشتری مداری

مهندس پریسا آقاخانی مدیر مارکتینگ زرسیما نامی رسا سخنران بعدی مراسم بود که ضمن تشکر از تلاشهای شبانه روزی همکاران خود برای رسیدن به زمان رونمایی محصول در سخنان کوتاهی به اهمیت اصل مشتری‌مداری تاکید کرد و ادامه داد: «برای اینکه به مصرف کننده نشان دهیم که برای او بسیار اهمیت قائل هستیم اعلام می‌کنیم که هدف ما پر کردن قفسه نیست. بلکه تولید کالاهایی است که حس خوبی به مصرف کننده بدهد و به او نشان دهد که برای رضایت او بسیار فکر شده.»

 

برند "زی" برای تک تک افراد است

به گزارش سلامت نیوز، در ادامه این مراسم،  نبراس‌ میراز حسینی مدیر برند زی با اشاره به برندهای مختلف محصولات مراقبت از مو و زیبایی در بازار گفت: «با توجه به سابقه ای که با لورال داشتیم جامعه هدفمان را طوری در نظر گرفتیم که مطمئن شویم بعد از رفتن لورال به عنوان یک برند خارجی، مصرف کنندگان بتوانند به محصولات ما اعتماد کنند؛ بنابراین جامعه هدف ما از آنچه که قبلا بود دور نیست. امروز محصولی که ما تولید کرده ایم را برای زنان و مردان در نظر گرفته ایم درست است که مخاطب محصولات زیبایی اغلب خانم ها هستند ولی ما معتقدیم که محصولاتمان می تواند نیاز مردان را نیز برطرف کند پس مهمترین مسئله این است که زنان و مردان گروه سنی ۲۰ تا ۵۹ ساله از طبقه اجتماعی متوسط به بالا مخاطب محصولات ما هستند.»

رونمایی از دو برند "زی موی" و "زی فام" 

وی با بیان اینکه برند زی برای تک تک افراد است،‌ گفت: «با توجه به پتانسیلی که بازار مراقبت از مو داشت هدف اول ما تولید محصولات مراقبت از مو بود. زمانی که ما با لورال در ایران همکاری می کردیم شامپو، نرم کننده و ماسک مو را عرضه می کردیم و امروز می دانیم که مصرف کننده ما بعد از اینکه این برند دیگر در دسترسش نباشد می خواهد از محصولاتی استفاده کند که رِنج کامل مراقبتی را دارا باشد. بنابراین ما محصولات مراقبت از مو را در فاز اول تولید به صورت فول رِنج آماده کردیم که شامل شامپو، نرم کننده و ماسک مو است. خوشحالیم که بگوییم محصولات مراقبت از موی ما کنار محصولات رنگ مو تکمیل می شود و ما امروز از دو برند "زی موی" و "زی فام" رونمایی می کنیم.»

وی افزود: «در فاز دوم تولید تصمیم داریم همانطور که با لورال سبد کامل محصولات را داشتیم، سبد محصولات برند زی را هم گسترش دهیم لذا در فاز دوم تولید، محصولات مراقبت از پوست، محصولات استایلینگ و محصولات مراقبت از بدن را خواهیم داشت.»

دو اکسیر در فرمولاسیون محصولات برند "زی" 

میرزا حسینی خاطرنشان کرد: «برای اینکه یک برند بتواند جایگاه خود را در بازار داشته باشد باید یک مزیت رقابتی داشته باشد آنچه که امروز برند ما را که در مورد کیفیتش ادعا داریم و به جرات می گوییم که بهترین محصول ایرانی در بازار خواهد بود، خاص تر می کند وجود دو اکسیر در فرمولاسیون محصولمان است که هرکدام کار ویژه ای برای موها می کند در واقع ما از کراویس و کرافکت در محصولات مراقبت از موی خود استفاده می‌کنیم که هرکدام به تناسب خود، کار ویژه ای می کنند که هیچ محصول دیگری در تولیدات ایرانی وجود ندارد که این دو ماده را همزمان در ترکیبات خود داشته باشد.»

وی افزود: «کِرافکت بِه ساز حالت مو است و به بهتر شدن ساختار مو کمک می کند و کراویس تغذیه کننده و تقویت کننده مو است. زمانی که کسی بخواهد چیزی متفاوت از یک شامپوی معمولی برای موهایش استفاده کند قاعدتا وقتی اسم کراتین و پروتئین را بشنود توجه اش جلب می شود ما امروز خوشحالیم که بگوییم که کرافکت کراتین هیدرولیز شده و کراویس پروتئین هیدرولیز شده است که ما در محصول مراقبت از موی خود استفاده کرده ایم.»

"زی" دستچینی از درخت زندگی است

وی افزود: «برای نام برند خود سعی کردیم از یک فلسفه استفاده کنیم و اسمی که انتخاب کردیم فارسی است و به یاد ماندنی است و مرتبط با بهداشت و زیبایی است و باید گفت "زی" دستچینی از درخت زندگی است و سرشار از عشق و انرژی است برند "زی" یک برند صادق و شفاف است.»

می توانید با یک برند ایرانی زیبا باشید

وی درباره چشم اندازهای برند "زی" گفت: «زیبایی مربوط به یک شخص یا جنسیت خاص یا فرهنگ خاص یا طبقه خاص نیست معتقدیم زیبایی از درون افراد نشات می گیرد معتقدیم برند "زی" زیباست چون عزت نفس ایرانی در آن نهفته است. مهم نیست که لورال به دلیل تحریم ها دیگر در دسترس نیست می توانید با یک برند ایرانی زیبا باشید چشم انداز برند ما بیدارسازی عزت نفس ذاتی زنان ایرانی و آقایان است.»

هدفمان این است که به بهترین برند ایرانی تبدیل شویم

وی درباره هدف برند "زی" گفت: «با توجه به تجاربی که در این مدت داشتیم امروز هدفمان این است که به بهترین برند ایرانی تبدیل شویم. سبد محصولات مراقبت از موی ما امروز شامل ۶ محصول است که هرکدام شامل شامپو، ماسک و نرم کننده برای موهای رنگ شده، برای موهای آسیب دیده و شکننده، برای موهای خشک، موی دارای ریزش، موی معمولی و موی چرب است.»

وی با اشاره به محصول "زی فام "گفت:‌ «ما بهترین و با کیفیت ترین رنگ موی ایرانی را تولید کرده ایم با نام "زی فام". از ویژگی های کیت "زی فام" این است که افراد می توانند رنگ مو با انعکاسهای ترکیبی دلخواهشان را بدون نیاز به ترکیب کردن، داشته باشند. "فام" در فارسی به معنای رنگ است و تا جایی که معنی زیر سوال نرود برای متون برندمان از کلمات فارسی استفاده کرده ایم.»

پوشش دهی ۱۰۰ درصدی موهای سفید با کیت رنگ موی "زی فام"

مدیر برند "زی" افزود: «ما اولین کیت رنگ موی ایرانی با محفاظت سه گانه را تولید کرده ایم که به مخلوط اکسیدان و رنگ مو، سرم حین رنگ اضافه کرده ایم که این سرم از موها در برابر آسیب ناشی از رنگ محافظت می کند. همچنین محصول ما اولین کیت ایرانی است که بعد از اتمام رنگ گذاری ماسک تغذیه کننده و تثبیت کننده رنگ را دارد که این ماسک باعث می شود رنگی که بر روی موها گذاشته می شود مدت زمان بیشتری زیبایی و درخشش خود را حفظ کند. کرم های رنگ موی محافظت سه گانه دارد و اجتناب ناپذیر است که به عنوان یک رنگ خوب باید پوشش دهی ۱۰۰ درصدی موهای سفید را داشته باشد که بی شک رنگ موی ما این ویژگی را هم دارد.»

وی در پایان گفت: «داخل کیت "زی فام" کرم رنگ مو که حاوی فیلتر فرابنفش است را داریم، کرم اکسیدان، ساشه سرم محافظت کننده از مو و ساشه ماسک بعد از رنگ مو را داریم که در انتهای رنگ گذاری می توان از آن استفاده کرد که ۲۰ میلی گرم است.»

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha