کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/وضعیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی  با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در برخی از ساعت‌ها در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی بارش‌های خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه فردا مناطق شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز رگبار و رعدو برق خواهند داشت، افزود: سایر مناطق کشور نیز طی امروز و فردا جوی آرام دارند که پیامد آن افزایش میزان غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود که استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز و مناطقی از شرق و جنوب شرق نیز از آن بهره‌مند خواهند شد که در مناطق مرتفع و سردخیز بارش برف را داریم.

رفیعی با بیان اینکه روز دوشنبه در مناطق شمال غرب و سواحل دریای خزر نیز بارش‌های خفیفی خواهیم داشت، گفت: شدت بارش‌ها روز دوشنبه مربوط به استان‌های خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان بوده و روز سه شنبه اکثر مناطق کشور بارش را تجربه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه آسمان تهران صاف تا کمی ابری است، افزود: کمینه دما ۳ درجه و بیشینه دما ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بجنورد با دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

وی همچنین با اشاره به شاخص کیفیت هوای تهران، گفت: وضعیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است و طبق پیش بینی‌ها فردا بر میزان آلاینده‌ها افزوده می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha