تعمیر سقف خراب یک مرکز درمانی بالای سر بیماران + توضیح رییس مرکز

سلامت نیوز:در روزهای اخیر مراجعان دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی با تصویر سقف کاذب باز شده مملو از سیم‌های برق و در دست تعمیر طبقه دوم این ساختمان روبرو می‌شوند و نگران ایمنی خود برای حضور در راهروها هستند.

دکتر عبدالکریم چوب ساز مدیر دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، توضیحاتی درباره وضعیت ساخت و ساز در این دی کلینیک که موجب نگرانی برخی مراجعین شده بود ارائه و اظهار کرد: ساختمان دی کلینیک ابوریحان قدیمی و دارای قدمت ۵۰ ساله است. اخیرا برای اصلاح سیستم برق و تاسیسات که زیرسقف‌های کاذب طبقه دوم قرار دارد اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: ساخت و سازی در حال انجام نیست،‌ بلکه سقف کاذب قدیمی برداشته شده تا بتوانیم تاسیسات را اصلاح و بروزرسانی کرده و سیستم تهویه خوبی تعبیه کنیم.

مدیر دی کلینیک ابوریحان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ارائه خدمات به بیماران تعطیل و با وقفه مواجه نشده است گفت: فشار مضاعفی به پرسنل وارد شده تا تعمیرات در خارج از ساعت کاری درمانگاه انجام شود. بنابراین در ساعت مراجعه بیماران، هیچ گونه عملیاتی صورت نمی‌گیرد.

چوب‌ساز ادامه داد: این اقدام، هیچ گونه خطر و ضرری برای مراجعان ندارد، با ایمنی کامل انجام و در نهایت بهبود ایمنی را به دنبال خواهد داشت. تلاش ما این است که این عملیات حداکثر طی یک ماه به اتمام برسد. ضمن آنکه اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق معاینات و بخش، قبلا بازسازی شده‌اند و اکنون این کار تنها در راهروهای ورودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما فراهم کردن فضایی در شان بیمه‌شدگان است گفت: مراجعان هیچ گونه نگرانی به هنگام مراجعه نداشته باشند. این عملیات به زودی به اتمام می‌رسد و تغییرات اساسی در تهویه بخش و ارتقای سیستم ایمنی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha