مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دفاتر نمایندگی این مرکز در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان های حج ۹۹ هستند.

آمادگی هلال احمر برای معاینه روحانیون کاروان‌های حج

سلامت نیوز:مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد که دفاتر نمایندگی این مرکز در سراسر کشور آماده انجام معاینات روحانیون کاروان های حج ۹۹ هستند.


به گزارش سلامت نیوز بخه نقل از ایسنا، جمال الدین الوانی، سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس سنوات گذشته و درخواست معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سراسر استان‌ها آمادگی پذیرش و معاینات روحانیون کاروانهای حج تمتع ۹۹ را دارند.

سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این روحانیون از سوی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت مشخص می‌شوند، گفت: بررسی آزمایشات پزشکی و معاینات کلیه روحانیون معرفی شده بر عهده این مرکز است.

براساس اعلام روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر،  وی با تاکید بر اینکه این مرکز برای سهولت در کار اسامی و شماره تماس های ارتباطی دفاتر استانی مرکز پزشکی حج و زیارت در هلال احمر را اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: مراکز اعلام شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر صرفا روحانیونی را مورد معاینه قرار می دهد که فرم معرفی نامه بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت به همراه داشته باشند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha