جمعی از پرستارانی که اینروزها در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند با درج هشتگ اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری بر روی لباس خود، خواهان اجرای این قانون که سالهاست بر روی زمین مانده، شدند.

گزارش تصویری/پرستاران صف مقدم مبارزه با کرونا خواهان اجرای قانون تعرفه گذاری

سلامت نیوز: جمعی از پرستارانی که اینروزها در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند با درج هشتگ اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری بر روی لباس خود، خواهان اجرای این قانون که سالهاست بر روی زمین مانده، شدند.

به گزارش سلامت نیوز، پرستاران در حال گذراندن سخت ترین روزهای دوره کاری خود هستند تصورش سخت است اما بسیاری از آنها به دلیل پوشیدن لباس مخصوص جهت پیشگیری از کرونا حتی از خوردن آب و غذا صرف نظر می کنند تا از احتمال ابتلا به کرونا و انتقال آن به بیماران پیشگیری کنند و چندین ساعت سخت بین 6 تا 8 ساعت را تا تمام شدن شیفت خود می گذرانند. آیا وقت آن نرسیده وزارت بهداشت قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را بعد از سالها به پاس تلاش شبانه روزی این گروه به اجرا درآورد؟ کرونا درمان ندارد و بیشتر نیاز به مراقبت دارد و این پرستاران هستند که بیشتر از هر گروهی در مبارزه با کرونا سینه سپر کرده اند لذا ضروری است وزیر بهداشت که چندی پیش نامه ای سفارشی برای ارائه تسهیلات به جامعه پزشکی را به روسای دانشگاه های علوم پزشکی نوشته است در این شرایط بحرانی بودجه اجرای این قانون را از دولت خواستار شود. پرستاران به قانون جدید و تسهیلات نیاز ندارند آنها تنها خواسته به حقشان اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha