شرطِ نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعیرئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: ما آماده‌ایم بخشی از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی را با واگذاری اموال و سهام بپردازیم مشروط بر اینکه همه آنها صرف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این سازمان شود.

شرطِ نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

سلامت نیوز:شرطِ نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعیرئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: ما آماده‌ایم بخشی از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی را با واگذاری اموال و سهام بپردازیم مشروط بر اینکه همه آنها صرف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این سازمان شود.


به گزارش سلامت نیوز «محمدباقر نوبخت» در اینستاگرام، اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه، طرحی را برای کمک به همسان‌سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی تدوین کرده است؛ البته به لحاظ قانونی وظیفه همسان‌سازی حقوق مشمولان تامین اجتماعی برعهده سازمان تامین اجتماعی است.


وی افزود: اما باتوجه به وظایفی که برعهده سازمان برنامه و بودجه می‌باشد، این سازمان در روزهای آینده مسئولان سازمان تأمین اجتماعی را دعوت خواهد کرد تا آنها برنامه خود برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این بخش را ارائه کنند.


نوبخت تصریح کرد: بر اساس برنامه سازمان برنامه و بودجه این سازمان درنظر دارد برای تامین منابع لازم برای همسان‌سازی حقوق مشمولان سازمان تامین اجتماعی بخشی از بدهی دولت به این سازمان را پرداخت نماید. ما آماده‌ایم بخشی از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی را با واگذاری اموال و سهام بپردازیم، مشروط بر اینکه همه آنها صرف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این سازمان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha