هشدار هواشناسی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهرانسازمان هواشناسی کشور در خصوص پیش‌بینی وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف و تگرگ در مناطق مستعد و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران و آب‌گرفتگی معابر به رنگ نارنجی هشدار داد.

هشدار هواشناسی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران

سلامت نیوز: هشدار هواشناسی و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهرانسازمان هواشناسی کشور در خصوص پیش‌بینی وقوع رگبار باران، وزش باد شدید موقت و بارش برف و تگرگ در مناطق مستعد و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان تهران و آب‌گرفتگی معابر به رنگ نارنجی هشدار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا از وزارت نیرو، بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی کشور و هشدارهای صادره از مبادی ذی‌ربط، وقوع بارش‌های بهاری با شدت نسبتا بالا از روز سه‌شنبه 19 فروردین ماه تا روز یکشنبه ۲۴ فروردین ماه همراه با آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در تمامی نقاط استان محتمل است.

بر همین اساس، شهروندان از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، دریاچه سدها و دیگر تاسیسات آبی پر خطر خودداری کرده و به بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه‌ها و محل‌های ورودی مکان‌های گردشگری که توسط شرکت آب منطقه‌ای نصب شده است، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha