معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تیراندازی پدر به اعضای خانواده‌اش در بابلسر گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

تیراندازی پدر به اعضای خانواده‌اش در بابلسر

سلامت نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به تیراندازی پدر به اعضای خانواده‌اش در بابلسر گفت: در این حادثه ۲ نفر کشته و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سیدجعفر ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش"بهمنیر" شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه که ساعت حدود ۷ و ۴۵ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی ۵۲ ساله از کارکنان یکی از شرکت‌های خدمات مراقبتی بود با اسلحه‌ای که در اختیار داشت با مراجعه به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای منطقه به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت، شلیک کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر ۴۷ ساله‌اش و مادر ۷۰ ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

ساداتی ادامه داد: متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت ۲ دختر ۱۷ و ۱۴ ساله‌اش آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.

وی گفت: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی بخش با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی قاتل را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و یادآور شد: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha