یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 295433

کوچک کردن شکم یکی از سخت ترین کارها برای کسانی است که به دنبال داشتن اندامی متناسب و زیبا هستند. در این مقاله با 14 روش می توانید شکم تان را به راحتی کوچک کنید.

کوچک کردن شکم با 14 روش در 14 روز!

سلامت نیوز: کوچک کردن شکم یکی از سخت ترین کارها برای کسانی است که به دنبال داشتن اندامی متناسب و زیبا هستند. در این مقاله با 14 روش می توانید شکم تان را به راحتی کوچک کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از افکارنیوز، راز «رژیم لاغری شکم صفر» در علم ژنتیک نهفته است؛ در این مطلب قصد داریم به بررسی تاثیر مواد غذایی بر ژن‌های انسان بپردازیم. شما می‌توانید به سادگی با اعمال چند تغییر کوچک در رژیم غذایی و شیوه زندگی خود به سلامتی دست یابید. برای شروع، کافی است ژن چربی خود را خاموش کرده و با نخوردن چربی، شکم‌تان را آب کنید.

برای کوچک کردن شکم قبل از صبحانه پیاده‌روی سریع کنید

مارتا چزلر یکی از کسانی است که پیاده‌روی سریع را به عنوان بخشی از برنامه لاغری خود انجام داده و به نتایج شگفت‌انگیزی دست یافته است. مارتا توانست در کمتر از 6 هفته بیش از 9 کیلوگرم وزن کم کند و 17 سانتیمتر از سایز دور کمرش را کاهش دهد. او به مدت 6 هفته هر روز قبل از صبحانه پیاده‌روی کرد.

کوچک کردن شکم با بلغور

افزودن بلغورهای شیرین به رژیم غذایی نقش قابل‌توجهی در کاهش وزن شما خواهد داشت. این غذای خوشمزه به شما کمک می‌کند در عرض چند هفته 6 کیلوگرم وزن کم کنید. اگر به شیرینی‌جات اعتیاد دارید، بر اساس دستورالعمل فوق بلغور بخورید تا به نتایج دلخواه‌تان دست یابید.

برای کوچک کردن شکم میوه‌های قرمز را به میوه‌های سبز ترجیح بدهید

میوه‌های قرمز بهترین گزینه برای کاهش وزن هستند. به عنوان مثال، هندوانه بیش از خربزه و انگور قرمز بیش از انگور سبز به شما کمک خواهند کرد. چون این میوه‌ها از مواد مغذی بیشتری برخوردارند. فلاونوئیدهای موجود در این میوه‌ها، به ویژه آنتوسیانین‌‌ها، از انباشت چربی در بدن جلوگیری به عمل می‌‌آورند.

برای کوچک کردن شکم آووکادو را فراموش نکنید

افزودن محصولات جدید مانند آووکادو به رژیم غذایی، نقش موثری بر کاهش سایز دور شکم خواهد داشت. یک فرد 55 ساله می‌تواند با استفاده از این رژیم لاغری شکم صفر در عرض 1 هفته نزدیک به 3 کیلو وزن کم کند. یاد بگیرید غذاهای خوب، غیرشیمیایی و تازه بخورید تا هرگز احساس گرسنگی نکنید.

کوچک کردن شکم با اسموتی پروتئینی

برایان ویلسون، که یک حسابدار 29 ساله است، در عرض 6 هفته 8.5 کیلو وزن کم کرد و 15 سانتیمتر از سایز دور کمرش را کاهش داد. او معتقد است که استفاده از این رژیم لاغری که حاوی اسموتی پروتئینی است، به او کمک کرده که به نتیجه دلخواهش دست یابد.

کوچک کردن شکم با تخم‌ مرغ

غذاهای بدون چربی، سیرکننده و پروتئینی بخش اصلی رژیم لاغری شکم صفر هستند. تخم‌مرغ سرشار از ریزمغذی‌های عضله‌ساز است که خواص شگفت‌انگیزی دارد. این ماده غذایی علاوه بر موارد فوق، یکی از منابع بزرگ کولین نیز هست.

کوچک کردن شکم با اکسیر جادویی

هر روز را با نوشیدن یک لیوان آب سم‌زدا شروع کنید؛ می‌توانید برای طعم‌دار کردن، تکه‌های لیمو، پرتقال یا گریپ فروت را به آن اضافه کنید. توصیه می‌شود تا زمان خواب حداقل 8 لیوان آب بنوشید.

کوچک کردن شکم با مخلوط مخصوص

سه جزء اصلی یک وعده غذایی مناسب در رژیم لاغری شکم صفر، پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم هستند که هر سه به وفور در یک مخلوط مناسب قابل دریافت هستند. برای تهیه مخلوط مخصوص به خودتان می‌توانید از انواع آجیل، دانه‌ها، میوه‌های خشک شیرین نشده و تکه‌های شکلات تلخ استفاده کنید.

کوچک کردن شکم با ورزش

بزرگ‌ترین دلیلی که ما را از انجام تمرینات باز می‌دارد چیست؟ هیچ. سعی کنید تمرین منظم، دوش گرفتن و تعویض لباس را به یک برنامه روتین تبدیل کنید. تمرین کردن در ایام تعطیلات می‌تواند شما را به اندام دلخواه‌تان برساند.

مکمل

اگر هر روز مقدار زیادی ویتامین و پروبیوتیک دریافت می‌کنید، باید تجدید نظر کنید. چون افزایش سطح ویتامین B در طولانی‌مدت باعث چاقی و دیابت خواهد شد.

شکلات تلخ و توت به عنوان دسر

خوردن مواد غذایی خوشمزه یک اصل اساسی در رژیم لاغری شکم صفر است. خانم‌ها می‌توانند با استفاده از این برنامه از چاقی دوران حاملگی جلوگیری کنند.

کوچک کردن شکم با ماهی قزل‌آلا

مصرف پروتئین بدون چربی مانند ماهی یک راهکار عالی برای مبارزه با انباشت چربی و افزایش متابولیسم است. اما ماهی قزل‌آلای پرورشی که در بازارهای محلی به فروش می‌رسد، برای آب کردن شکم چندان مناسب نیست. ماهی‌های آب‌های آزاد به واسطه برخورداری از اسیدهای چرب امگا3 شهرت دارند که برای قلب مفید هستند. دریافت 1.253 میلی‌گرم امگا3 از التهاب و بزرگ شدن شکم جلوگیری می‌کند.

کوچک کردن شکم با کره بادام زمینی

یک کره بادام زمینی خوب از 2 چیز تشکیل شده است: بادام زمینی و شاید کمی نمک. همانطور که می‌دانید، بادام زمینی نقش به‌سزایی در لاغری و کاهش چربی‌های غیر اشباع دارد. به علاوه، سرشار از فیبر و پروتئین است که سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد.

کوچک کردن شکم با سالاد سالم قبل از ناهار

خوردن حجم زیادی سبزی کم‌کالری شما را سیر می‌کند، بدون آنکه باعث اضافه وزن شود. کایل کمبریج می‌گوید خوردن سالاد به طور منظم او را به موفقیت رسانده است. او تصمیم گرفت پیش از هر وعده غذایی مقداری سالاد بخورد تا دچار پرخوری نشود. اینطور بود که توانست سریعا وزن کم کند. کایل در عرض 6 هفته 11 کیلو وزن کم کرد و مجبور شد یک کمربند جدید هم بخرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha