به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تاکنون ۴ نفر در سیل استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل جان خود را از دست داده اند.

آخرین جزئیات از امدادرسانی به مناطق سیل زده/۴ نفر جان خود را از دست دادند

سلامت نیوز:به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تاکنون ۴ نفر در سیل استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل جان خود را از دست داده اند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مهدی ولی پور  گفت: از روز بیستم تیرماه تا امروز، ١٣استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، خراسان جنوبی و شمالی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران تحت اثیر سیل قرار گرفته اند.  
وی افزود: تاکنون در ٥٨شهر و روستا و در مجموع به هزارو ۸۸۱ نفر امدادرسانی انجام شده است.  


ولی پور ادامه داد: متاسفانه تاکنون ۴ نفر جان خود را در حوادث اخیر از دست داده اند. یک مرد ١٩ساله در شهرستان آمل (مازندران) در اثر رعدوبرق، یک زن ۶۵ ساله در در شهرستان تالش (گیلان) و دو پسر نوجوان  ۱۲ ساله در شهرستان اردبیل بر اثر سیل فوت کرده اند.


رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه از ۱۴۱ واحد مسکونی، تخلیه آب انجام شده است؛   اظهار کرد: همچنین ٤٢نفر به مناطق امن انتقال داده شده و ١٤٧نفر اسکان ضروری یافته اند.


وی درباره نیرو‌های امدادی حاضر در این مناطق گفت: ١١٣تیم شامل ٤٠٩نفر در حال امدادرسانی هستند. همچنین ٤١دستگاه چادر، ٢٩٨تخته پتو، ١١٢تختهموکت، ١٩٤بسته بسته غذایی، ٨٠کیلوگرم برنج و ١٠٦کیلوگرم حبوبات در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.  


این مقام ارشد در جمعیت هلال احمر ادامه داد: امدادرسانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان وگیلان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha