سلامت نیوز :هزینه فرانشیز درمان مادران باردار پر خطر در بیمارستان های شهرستان ایرانشهر با هدف کاهش مرگ و میر مادران باردار  رایگان شد .
دکتر منصور شکیبا رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این باره گفت: با هدف تشویق مادران باردار ایرانشهری جهت مراجعه به پزشک، فرانشیز درمان آنان رایگان شد.
 وی که در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان ایرانشهر سخن می گفت افزود: رایگان شدن فرانشیز درمان مادران باردار پرخطر، یکی از تصمیماتی بود که در هیئت  رئیسه این هفته در ایرانشهر اتخاذ شد.
 وی گفت: 3 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان 500میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی دلگان، 1 میلیاردو 500 میلیون ریال جهت تکمیل پروژه شبکه بهداشت و درمان ایرانشهر، صدور مجوز بکار 12 مامای قراردادی در شهرستان سرباز از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.
وی ادامه داد :  قبل از برگزاری جلسات هیات رئیسه در شهرستان ها، هیئتی از کارشناسان معاونت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت بررسی مشکلات و معضلات شبکه های بهداشت و درمان، به شهرستان اعزام و نتایج بررسی ها در هیئت رئیسه مطرح می گردد و در جهت رفع اشکال تصمیم گیری می شود.
گفتنی است : هر ماه یکی از جلسات هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت رفع مشکلات بهداشتی درمانی ، بنا به اولویت بندی انجام شده ، تشکیل می شود .
پیش از این نیز هیئت رییسه دانشگاه در شهرستان چابهار تشکیل جلسه داده بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha