فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم در رعایت محدودیت ۲ هفته ای خبر داد و گفت: به طور متوسط ۳۰ درصد از تراکم و تردد درون شهری تهران کاسته شده است.

۳۰ درصد از تردد درون شهری تهران کاسته شد

سلامت نیوز: فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از همکاری و تعامل بسیار خوب مردم در رعایت محدودیت ۲ هفته ای خبر داد و گفت: به طور متوسط ۳۰ درصد از تراکم و تردد درون شهری تهران کاسته شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا زالی در حاشیه نشست ستاد کرونای تهران در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۳۰ درصد حمل و نقل عمومی در تهران خلوت تر شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴۵ هزار بازدید توسط تیم های مشترک با محوریت نیروی انتطامی نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد اصناف پروتکل های بهداشتی را در این محدودیت ۲ هفته رعایت کردند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: از ورود بیش از ۳۳ هزار خودرو در مبادی ورودی شهر تهران جلوگیری و ۲۵ هزار تردد شبانه در تهران ثبت شد که این موضوعات نشان می دهد نیروی انتظامی نظارت خوبی بر اعمال محدودیت ها داشته است.

شرایط تهران همچنان ناپایدار و شکننده است

زالی ادامه داد: شرایط استان تهران همچنان ناپایدار و شکننده تلقی می شود و باید با صبر و متانت بیشتر و برنامه سطح بندی شده، تغییرات محدودیت ها در تهران اعمال شود.

وی افزود: در صورتی که تهران از روز شنبه آینده به عنوان شهر نارنجی در نظر گرفته شود، تعدادی از محدودیت ها همچنان استمرار می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha