معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران از دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۵ آذرماه خبر داد.

دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان تهران از فردا

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران از دورکاری ۵۰ درصدی کارمندان دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۵ آذرماه خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا از استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت دورکاری کارمندان در استان تهران گفت: با توجه به همکاری مطلوب مردم و اقدامات انجام شده اکثر نقاط استان تهران در وضعیت نارنجی قرار دارد و تنها پیشوا در وضعیت قرمز است.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی مربوط به وضعیت نارنجی در استان تهران اعمال می شود و از روز شنبه ۱۵ آذرماه به مدت یک هفته یعنی تا ۲۱ آذرماه این شرایط حاکم خواهد بود و در ادامه وضعیت شهرها به صورت هفتگی بررسی و نحوه فعالیت ادارات اطلاع رسانی می شود.
عباس پاشا افزود: در وضعیت نارنجی، ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول(در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک سوم کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصدی کارکنان انجام خواهد شد.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: در مورد شهرهای قرمز نیز ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با ماموریت های اساسی و مدیریت شهری می توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول(در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا پنجاه درصد کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha