دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 307160

زیبایی پوست و محافظت از آن یکی از مهمترین مقوله های مهم در زندگی هر انسانی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به آن توجه نشان داده می شود، سلامت لب ها در زیباتر نشان دادن شما تاثیر بسیاری خواهد داشت که در نهایت شما می توانید با استفاده از بالم لب مناسب با سلیقه و نوع پوست خود از لب های خود در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد موجود در هوا محافظت کنید و دیگر با پوسته پوسته شدن و خشکی لب هایتان مواجه نشوید. در ادامه این نوشتار ما سعی برآن داریم تا شما را با 7 مدل از بهترین بالم لب های محبوب بازار ایران در سال 2020 آشنا کنیم تا در ادامه برای خرید در سال جدید برحسب تجربه و آمار فروش بیشتر محصولات خرید خود را انجام بدهید.

7 مدل از بهترین بالم لب های محبوب بازار ایران کدامند؟

سلامت نیوز:زیبایی پوست و محافظت از آن یکی از مهمترین مقوله های مهم در زندگی هر انسانی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری به آن توجه نشان داده می شود، سلامت لب ها در زیباتر نشان دادن شما تاثیر بسیاری خواهد داشت که در نهایت شما می توانید با استفاده از بالم لب مناسب با سلیقه و نوع پوست خود از لب های خود در برابر اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد موجود در هوا محافظت کنید و دیگر با پوسته پوسته شدن و خشکی لب هایتان مواجه نشوید. در ادامه این نوشتار ما سعی برآن داریم تا شما را با 7 مدل از بهترین بالم لب های محبوب بازار ایران در سال 2020 آشنا کنیم تا در ادامه برای خرید در سال جدید برحسب تجربه و آمار فروش بیشتر محصولات خرید خود را انجام بدهید. 

 بالم لب چیست؟

بالم لب چیست؟ 

بالم لب نوعی محصول آرایشی با بافت موم یا پماد مانند است که در ترکیبات آن از مرطوب کننده برای آبرسانی و زیبایی لب های شما استفاده شده است، این محصول با کنترل چربی پوست لب شما از حساسیت، سنیگینی و چسبندگی لب های شما جلوگیری کرده و اجازه نمی دهد لب های شما دچار خشکی و ترک خوردن شود. جالب است بدانید برخلاف نقاط دیگر پوست صورت زیر چشم ها و لب شما هیچگونه غدد عرقی نداشته و بخه همین دلیل است که رطوبت رسانی به این ناحیه بسیار حائز اهمیت می باشد و نباید فراموش شود، با این حساب استفاده از بالم لب و تغدیه درست پوست لب هایتان می توانید از پیری زودرس و آسیب دیدن لب هایتان جلوگیری به عمل آورید. 

استفاده از بالم دلیل های بسیاری داشته که از مهمترین آن سرد شدن هوا در فصل زمستان و پائیز است که شما را مجبور به استفاده از این محصول خواهد کرد، هنگامی که شما در مقابل سرمای هوا قرار خواهید گرفت لب هایتان خشک شده و شما برای جلوگیری از ترک خوردن مجبور به خیس کردن لب های خود هستید و مرتب لب هایتان را به زبان خیس می کنید که همین امر منجر به خشکی بیش از حد در لب های شما می شود که در نهایت منجر به خونریزی نیز می شود با این شرایط استفاده از یک آبرسان و مرطوب کننده مغذی می تواند شما را از شر خشکی لب هایتان نجات بدهد. خرید بالم لب کار دشواری نبوده و شما برای آگاهی از قیمت بالم لب می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری براساس شناخت برندهای برتر این محصولات خرید خود را از این فروشگاه انجام بدهید و از کیفیت محصولات خود مطمئن باشید. 

مزایای استفاده از بالم لب

مزایای استفاده از بالم لب

  • از لب هایتان در برابر آلودگی هوا محافظت خواهد کرد. 
  • این محصول می تواند همانند یک ضد آفتاب قوی از لب هایتان نیز در برابر اشعه های مضر آفتاب مراقبت کند. 
  • به دلیل استفاده از SPF در بالم لب ها علاوه بر اشعه های مضر خورشید از رادیکال های آزاد موجود در هوا نیز محافظت خواهد کرد. 
  • بالم لب همانند یک لوسیون لب های شما مرطوب کرده و از خشکی پوست لب های شما جلوگیری می کند. 
  • در ترکیبات این ترمیم کننده از ویتامین C  و آنتی اکسیدان استفاده شده است که آسیب های لب شما را از بین برده و خطوط داخل لب های شما را پر خواهد کرد. 
  • از ترک خوردن و خونریزی لب های شما جلوگیری خواهد کرد. 
  • این محصول از ترک خوردن و ایجاد چین و چروک روی لب های شما پرهیز می کند.

ساختار بالم لب چیست؟

جالب است بدانید که در اکثر بالم لب ها از موم زنبور عسل استفاده شده است و به دلیل خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسان بودن از مهمترین موادهای تشکیل دهنده این محصولات است. موم زنبور عسل دارای مواد مغذی و مرطوب کننده است که می تواند از خشکی پوست لب های شما جلوگیری کند، در کنار موم زنبور عسل از مواد فرآوری شده دیگری مانند مواد طعم دهنده و ضد آفتاب استفاده می شود تا از پوست لب هایتان مراقبت کند. بالم لب ها باعث می شوند تا لب های شما رطوبت خود را از دست ندهند و اشعه های مضر آفتاب را منعکس خواهند کرد تا از پیری زودرس لب های شما جلوگیری شود. 

نکته: لازم است بدانید مواد تشکیل دهنده بالم لب همانند مواد تنشکیل دهنده مداد لب ها می باشد و در ساختار مداد لب نیز از مواد مغذی به همراه رنگدانه های متفاوت استفاده خواهد شد، فراموش نکنید که می توانید قبل از استفاده بالم لب بر روی لب های خود از مداد لب استفاده کنید تا کمی به لب هایتان رنگ ببخشید و پس از آن بالم لب را روی لب هایتان بکشید تا کمی رنگ لب هایتان پر رنگ تر شود و نیاز به استفاده از رژ لب نباشد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت مداد لب به صورت غیر حضوری به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت بررسی محصولات مداد لب مناسب با سلیقه خود را خریداری نمایئد. 

ویژگی بالم لب خوب چیست؟

  1. درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب های شما. 
  2. ترمیم آسیب های ناشی از آلودگی هوا، اشعه های مضر و از استفاده محصولات بی کیفیت آرایشی. 
  3. بالم لب خوب باید حاوی SPF، ویتامین C، ویتامین E و مواد مرطوب کننده باشد. 
  4. سادگی در مصرف بالم لب. 
  5. بالم لب ها در ابعاد، رنگ و حتی بوهای متفاوت برای هر سلیقه ای ساخته شده است.
  6.  بعضی از این محصولات بی رنگ و برخی میوه ای هستند.
  7. بالم لب خوب باید دارای گلیسیرین، موم غنی شده عسل و روغن های مرطوب کننده باشد.

بهترین مارک بالم لب

بهترین مارک بالم لب

اگر بخواهیم از بهترین و پرفروش ترین مارک های بالم لب در بازار ایران صحبت کنیم می توانیم به برند، لابلو LabelloT، گلدن رز Golden Rose، مای My، کامان Come On، هیدرودرم Hydroderm و نیوآ Nivea اشاره کنیم. 

  1. بالم لب هیدرودرم: این بالم لب حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن دانه انگور و کالاندولا بوده است که دارای ویتامین E است، این مواد می تواند خاصیت ترمیم کنندگی، تسکین التهابات و التیام بخشی ناشی از آفتاب سوختگی و شرایط آب و هوایی را برایتان ایجاد کند. 
  2. بالم لب لابلو: یکی از بهترین و معروف ترین لابلوهای موجود در بازار ایران بالم لب لالبلو است که توسط یک برند آلمانی ساخته شده است، این محصول دارای روغن شی باتر و جوجوبا است که مرطوب کنندگی بسیاری دارد و به عنوان بهترین بالم لب دنبا شناخته شده است. 
  3. بالم لب مای: بالم لب مای از بهترین مرطوب کننده های دنیا است که فوق العاده از پوست لب شما در برابر اشعه های مضر آفتاب از پوست لبتان محافظت خواهد کرد. اگر لب هایتان ترک خورده است و پوسته پوسته می شود استفاده از بالم لب مای تاثیر بسیاری دارد. 
  4. بالم لب کامان: این بالم لب خاصیت نرم کنندگی و براق کنندگی دارد که با ویتامین های A و E به همراه روغن های مفید طبیعی برای حفظ سلامت لب و پوست لب هایتان بسیار تاثیر گذار است. این محصول قابلیت جذب سریع دارد و برای استفاده روزانه شما بسیار مفید است، اگر به دنبال پرفروش ترین بالم لب بازار ایران هستید باید به شما استفاده از بالم لب کامان را معرفی کنیم. 
  5. بالم لب دکتر ژیلا: بالم لب دکتر ژیلا مناسب برای ترک های لب و خشکی بیش از حد پوست لب است، این محصول دارای نرم کنندگی بالا، مرطوب کننده و التیام بخش است که حاوی ویتامین A، روغن آووکادو، ویتامین E، مشتقات روغن زیتون و روغن جوجوبا است که تاثیر بسیار زیادی در نرمی و لطافت پوست لب های شما دارد. 
  6. بالم لب مدل نیوآ: این مدل بالم لب از نوع ماتیکی است که همانند رژلب بر روی لب های شما استفاده می شود، این محصول لب های شما را مرطوب کرده و چرب نگه می دارد.برای آبرسانی پوست لب خود می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی از این محصول برای چرب کردن پوست لب خود استفاده کنید. 
  7. بالم لب گلدن رز: کره لب گلدن رز یکی از جدیدترین محصولات برند گلدن رز ساخت کشور ترکیه است که در کناره مراقبت از پوست لب شما از جهت زیبایی نیز به پوست لب شما جلوه ای خیره کننده می بخشد. این محصول محافظ خوبی در مقابل اشعه های مضر آفتاب است که دارای 6 عصاره ( بلوبری، شکلات، نعناع، سیب، هلو و ... ) است. اگر به دنبال یک نوع بالم لب محبوب هستید به شما استفاده از این محصول را پیشنهاد می کنیم. 
  8.  

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک محصول با ماندگاری بالا برروی لب های خود هستید به شما استفاده از فیکساتور لب را پیشنهاد می دهیم، شما می توانید برای آگاهی از قیمت فیکساتور به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در صورت نیاز و بررسی محصولات فروشگاه خرید خود را انجام بدهید و از کیفیت آن مطمئن باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سحاب ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    1 0
    بسیار عالی ممنون سلامت نیوز
  • سحاب ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    مقاله بسیار خوب وجالبی بود ممنون سلمت نیوز
  • ا IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 1
    خیلی خوب