سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به ۷۱.۷۶ درصد رسیده که این میزان کمترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اواسط آبان ماه تاکنون است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمترین حد از اواسط آبان تاکنون رسیده است

سلامت نیوز: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به ۷۱.۷۶ درصد رسیده که این میزان کمترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اواسط آبان ماه تاکنون است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کشور افزود: در هفته‌های اخیر با روند نزولی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور مواجه شدیم و تقریبا از اواخر بهمن ماه تاکنون این روند نزولی ادامه پیدا کرده است.


وی ادامه داد: همچنان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی با میزان ابتلا رابطه عکس دارد. در هفته‌های اخیر با توجه به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی با افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در کشور مواجه هستیم.


معاون وزیر بهداشت بیان کرد: کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در هفته اخیر در استان‌های کردستان، قم و گلستان و بیشترین میزان در استان‌های هرمزگان، البرز و چهارمحال و بختیاری مشاهده شده است.


از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور (اسفند ۹۸) تا کنون یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۰ هزار و ۵۱۲ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha