سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که بارش‌ها در مناطق مختلف کشور تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.

تداوم بارش‌ها در مناطق مختلف کشور تا اواخر هفته جاری

سلامت نیوز:سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که بارش‌ها در مناطق مختلف کشور تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، براین اساس، امروز یکشنبه ۱۷ اسفند با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر دمای هوا در این منطقه مجدد کاهش می‌یابد و ابرناکی و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و ارتفاعات شمال غرب کشور دور از انتظار نیست.


طی امروز در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور طی روز دوشنبه ۱۸ اسفند در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف خواهیم داشت.


طی روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و در شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


از بعد ازظهر روز چهارشنبه ۲۰ اسفند با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، بارش در این مناطق آغاز می‌شود و طی روز پنجشنبه ۲۱ اسفند گستره بارش کل نوار شمالی و برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور را در برخواهد گرفت همچنین بارش‌ها در گیلان، مازندران، جنوب اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت.


طی این مدت بارش برف در ارتفاعات سبب کاهش دید و لغزندگی جاده‌های کوهستانی می‌شود و طی امروز ۱۷ اسفند، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به‌دلیل وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود.


آسمان تهران امروز ۱۷ اسفند، صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی فردا ۱۸ اسفند صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha