معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از ابتلای ۴۸ درصد پرسنل اورژانس تهران از ابتدای شیوع بیماری کووید19 در کشور به این بیماری خبر داد.

ابتلاء ۴۸ درصد از پرسنل اورژانس تهران به کووید۱۹/ بستری سه نفر در بخش ویژه

سلامت نیوز:معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران از ابتلای ۴۸ درصد پرسنل اورژانس تهران از ابتدای شیوع بیماری کووید19 در کشور به این بیماری خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سید حسن حسینی زاده در خصوص تعداد پرسنل مرکز اورژانس تهران که تا کنون به کووید۱۹ مبتلا شدند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ در کشور تا حال حاضر ۴۸ درصد پرسنل اورژانس تهران به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون چهارنفر از پرسنل مرکز اورژانس در پی ابتلا به ویروس کووید۱۹ شهید شدند، گفت: در حال حاضر نیز سه نفر از پرسنل اورژانس تهران به علت ابتلا به کووید۱۹ در بخش ویژه بستری هستند.معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران در خصوص آمار واکسیناسیون پرسنل اورژانس تهران، اظهار کرد: ۲۵ درصد از پرسنل عملیاتی اورژانس ۲۵ درصد از دوز اول و دوم واکسن خود را دریافت کردند. این افراد به عنوان مبارز در خط مقدم ویروس کرونا فعالیت می کنند.

 وی ادامه داد: این افراد به مصدومان، مجروحان، بیماران سکته قلبی و مغزی و بیماران تنفسی و... خدمت رسانی می کنند، در حالی که اطلاعاتی از ابتلا یا عدم ابتلای افراد به بیماری کووید۱۹ ندارند به همین دلیل تمام تجهیزات حفاظت فردی برای این افراد تهیه و تامین شد. معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه حدود ۴۵ درصد پرسنل این مرکز نیز در هفته جاری واکسن دریافت خواهند کرد، گفت: برنامه ریزی هایی برای تکمیل واکسیناسیون پرسنل مرکز اورژانس تهران صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha