شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 310348

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش‌های پراکنده و وزش باد در مناطقی از کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز بارش‌ها در مناطقی از کشورمان به شکل پراکنده و همراه با وزش باد خواهد بود. مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران و بخش‌هایی از مرکز کشور درگیر این بارش‌ها خواهند بود.

 وی ادامه داد: فردا هم مناطقی از مازندران، گیلان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و مناطق شمال و غرب استان فارس، نیمه شمالی کرمان و ارتفاعات سمنان همین شرایط را خواهند داشت. این بارش‌های پراکنده در بعضی از مناطق به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد هم رخ خواهد داد. روز دوشنبه در خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، سمنان، گلستان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان هم بارش‌ها به شکل پراکنده و همراه با وزش باد خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان داشت: روز سه شنبه همین شرایط جوی را در شمال غرب کشورمان داریم و سایر مناطق آسمانی صاف و جوی پایدار خواهند داشت. تا اوایل وقت امروز هم در استان‌های قزوین، قم، تهران، البرز، سمنان، شمال استان مرکزی، مناطق شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان هم در بعضی از ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. ا

مروز مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهند بود. رفیعی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: در تهران هم امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری است که گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر دمای تهران به بیست و پنج درجه خواهد رسید. حداقل دما هم امروز در تهران به چهارده درجه بالای صفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha