شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 310680

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

رگبار و رعد و برق مهمان آسمان کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور به میزان گفت: امروز و فردا در شرق گیلان و همینطور در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، شمال و شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد برق خواهیم داشت که البته رگبار باران به شکل پراکنده و گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود. 

وی ادامه داد: روز شنبه نیز همین شرایط جوی را در شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز کشور، شرق و جنوب شرق و نیز مناطقی از جنوب کشورمان شاهد خواهیم بود. روز سه شنبه نیز همین شرایط جوی را علاوه بر این مناطق در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب غرب کشورمان پیش بینی می‌کنیم.

 این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از نظر شرایط دمایی به تدریج از امروز تا روز سه شنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر بین شش تا دوازده درجه افزایش پیدا می‌کند.


گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی پایتخت گفت: تهران هم امروز در ساعت‌های بعداز ظهر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید را خواهد داشت. حداکثر دمای تهران هم بیست و نه درجه بالای صفر خواهد رسید. حداقل دما هم هجده درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha