این پرستاران که بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند خواستار برخورداری از مزایای بازنشستگی پیش از موعد بدون استثنا برای همه همکاران خود در سازمان هستند. آن‌ها درخواست دارند موانع موجود به سرعت برطرف شود.

اعتراض پرستاران تامین اجتماعی/ چرا شغل ما سخت و زیان‌آور محسوب نمی‌شود؟!

سلامت نیوز: این پرستاران که بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند خواستار برخورداری از مزایای بازنشستگی پیش از موعد بدون استثنا برای همه همکاران خود در سازمان هستند. آن‌ها درخواست دارند موانع موجود به سرعت برطرف شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، پرستاران تامین اجتماعی از سخت و زیان‌آور محسوب نشدن شغل‌شان در این دوران کرونا انتقاد بسیار دارند.
 
پرستاران تامین اجتماعی از اینکه شغل‌شان سخت و زیان‌آور محسوب نمی‌شود و نمی‌توانند از مزایای بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند، انتقادات بسیار دارند.
 
تعدادی از این پرستاران روز گذشته به وزارت کار مراجعه کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان شدند. این پرستاران می‌گویند: در این دوران بحران کرونا که پرستاران بیش از همیشه جانفشانی می‌کنند و در صف مقدم خطر قرار دارند، چرا نباید شغل ما سخت و زیان‌آور محسوب شود مگر شغلی دشوارتر از پرستاری آنهم در این زمانه وجود دارد؟!
 
این پرستاران که بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند خواستار برخورداری از مزایای بازنشستگی پیش از موعد بدون استثنا برای همه همکاران خود در سازمان هستند. آن‌ها درخواست دارند موانع موجود به سرعت برطرف شود.
 
در روزهای گذشته شورای عالی سازمان نظام پرستاری در بیانیه‌ای اعلام کرد که سازمان تامین اجتماعی برای اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور پرستاران، مبنی بر بازنشستگی پرستاران، بیش از ۲۰۰ میلیون تومان طلب می‌کند و در موارد متعددی به طرز عجیبی، پاداش بازنشستگی این نیروهای زحمتکش را برای این منظور گرو می‌گیرد.
 
در این بیانیه آمده است: بی‌توجهی و مشکل‌آفرینی سازمان تامین اجتماعی جنبه‌ها و ابعاد مختلفی دارد. به طور نمونه یکی دیگر از این اقدامات؛ تعهد مسئولان این سازمان برای استخدام پرستار رسمی و پیمانی جهت رفع کمبود پرستار در مراکز درمانی تامین اجتماعی بود که آن هم در اقدامی غیرمنتظره برخلاف وعده‌های تبلیغاتی؛ برگزاری آزمون و… برای استخدام پرستاران، اما امروزه ظاهرا قبول‌شدگان جز تعداد اندکی را به صورت شرکتی بکارگیری می‌کنند که اعتراض جوانان پرستار زیادی را برانگیخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha