انسان‌ها در طول عمرشان مدت زمان زیادی را در در خواب به سر می‌برند ،ما تقریبا یک سوم عمر خود را خواب هستیم ! از همین بابت یک خواب باکیفیت می‌تواند تأثیر زیادی روی سلامتی جسم و روح ما بگذارد. برای داشتن یک خواب خوب و لذت بخش، باید اسباب و لوازم مناسب برای آن را فراهم کنید.

بهترین فرصت خرید تشک‌های رویال

یکی از شرکت‌های برتر تولید کننده انواع تشک خواب که می‌توانید به آن اعتماد کنید، شرکت ایرانی رویال است. این شرکت برای کسب عنوان بهترین و برترین تولید کننده لوازم خواب در ایران از بهترین پارچه‌ها و مواد اولیه استفاده می‌کند.

این شرکت در حال حاضر بیش از 70 نوع محصول متنوع دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که باید به آن توجه داشته باشید. میزان سفتی و نرمی هر یک از تشک‌های رویال با یکدیگر متفاوت بوده و برای سلایق گوناگون می‌تواند کاربردی باشد.

اگر قصد خرید تشک دارید، خوب است که در مورد انواع آن‌ها اطلاعات کافی کسب کنید و سپس تصمیم قطعی به خرید این محصولات بگیرید.

انواع تشک رویال موجود در بازار کدام‌اند؟

با بررسی بازار تشک و محصولات خواب، می‌توانید متوجه شوید که محصولات زیادی در این حوزه وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. بهترین تشک برای شما، تشکی است که اندازه‌ای متناسب با نیاز شما داشته، از مواد اولیه باکیفیت تولید شده و قیمتی مناسب دارد.

بهترین فرصت خرید تشک‌های رویال

تشک رویال برای انواع تخت خواب‌ها با اندازه‌های مختلف، مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کند. برخی از مدل‌های تشک رویال که در بازار پرطرفدار هستند، عبارت‌اند از:

  • تشک رویال سوپر آسمان دو نفره (سایز  200 * 160 سانتی متر): یکی از مدل‌های پرطرفدار و پر فروش تشک رویال، سوپر آسمان دو نفره است.این محصول باکیفیت از پارچه ضد حساسیت ساخته شده و دارای بهترین نوع فنرهاست که از فشار به ستون فقرات جلوگیری می‌کند. در تولید این محصول از الیاف متنوعی مثل اسفنج رولی، نمد ترموفلت، الیاف میکروفایبر و ... استفاده شده است.
  • تشک مدل فنرپاکتی یک نفره (سایز 200 * 90 سانتی متر): تشک مدل فنرپاکتی، تشک یک نفره استاندارد است که می‌تواند مانع انواع گرفتگی در عضلات شما شود. این تشک استاندارد از فنرهای میکروپاکت تشکیل شده و به خواب راحت شما کمک زیادی می‌کند. این محصول که برای انواع جوانان و بزرگسالان قابل استفاده است، می‌تواند جزو تشک‌های طبی فنری خوب بازار دسته بندی شود و رضایت شما را به همراه داشته باشد،درضمن سایزهای دونفره این تشک نیز موجود است.
  • تشک مموری فوم دو نفره (سایز 200 * 180): تشک سایز کینگ (King) رویال یک محصول تمام طبی است که یک خواب عمیق و راحت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول از لایه‌های اسفنجی با دانسیته مختلف و پد فوم حافظه دار باکیفیتی تشکیل شده که می‌تواند فشار وزن را از ستون فقرات برداشته و گردش خون را بهبود دهد.

چرا باید رویال را انتخاب کنیم؟

رویال به عنوان یکی از بهترین تولید کننده‌های تشک در ایران، بیش از ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت داشته و کالای خواب باکیفیت تولید می‌کند. این مجموعه ایرانی با کمک جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا اقدام به تولید محصولات خود می‌کند که نتیجه آن کسب رضایت اکثر مصرف کنندگان تشک رویال است.

بر اساس رسالت اعلام شده از سوی این مجموعه، هدف این گروه تولیدی جلب رضایت مشتری برای بقا این کسب و کار است. این مجموعه که در سال ۱۳۷۰ کار خود را شروع کرده با توان بالایی در این حوزه فعالیت می‌کند.

بررسی تشک‌های رویال از نظر مشخصات، قیمت و سایر ویژگی‌های خاص

هنگام خرید احتمالاً شما هم به قیمت تشک رویال و ویژگی های خاص آن توجه بیشتری می کنید. برخی از ویژگی‌های خاص تشک های رویال که باید قبل از خرید به آن ها توجه داشته باشید، عبارت‌اند از:

  • رویه تشک: تشک‌های رویال از پنبه خالص و ضد آلرژی تولید می‌گردند. فناوری‌های مدرنی مثل آنتی استرس و ضد باکتری بودن از جمله ویژگی‌های این محصولات است.
  • ارتفاع تشک: هرچقدر که از مواد اولیه بیشتری در تشک به کار رفته باشد، بدون شک ارتفاع آن نیز افزایش پیدا می‌کند. (البته این به معنای بهتر بودن یک تشک با ارتفاع زیاد نسبت به سایر تشک‌ها نیست!) معمولاً تشک‌هایی با قطر بیشتر برای وزن‌های بالا (بالای 100 کیلوگرم) مناسبتر هستند.
  • سایزهای متنوع: همانطور که در بالاتر به صورت کامل اشاره کردیم، تشک رویال در انواع مختلفی تولید می‌شود که باعث بوجود آمدن سایزهای متنوع برای انتخاب می‌شود.
  • به کار گرفتن فنرهای استاندارد: در تولید تشک‌های رویال از انواع فنر استفاده می‌شود. شما می‌توانید تشک‌های رویال را با فنر بونل (متصل)، فنر پاکتی و تمام طبی (تمام اسفنجی) در بازار مشاهده کنید.
  • دارای طیف متنوع درجه نرمی و سفتی: با توجه به این که برای چه وزنی می‌خواهید تشک را خریداری کنید، درجه نرمی و سفتی آن می‌تواند متنوع باشد.
  • لایه‌های ترموفلت و ریباند: در همه تشک‌های رویال معمولاً از لایه‌هایی برای افزایش مقاومت و بهبود عمر تشک استفاده می‌شود که می‌تواند آن را نسبت به سایر تشک‌ها متمایز کند.
  • استفاده از الیاف مصرفی و مواد اولیه باکیفیت: در تولید تشک‌های رویال از الیاف پلی استر، پلی یورتان،میکروفایبر و ... استفاده می‌شود که می‌تواند باعث افزایش دوام و کیفیت محصول نهایی شود.
  • تهویه هوا: از جمله ویژگی‌های جذاب این نوع تشک‌ها وجود کپسول‌های تخلیه گرما است. کپسول‌های موجود در کناره تشک می‌تواند از بو گرفتن تشک جلوگیری کند. همچنین می‌تواند در فرایند ضد آلرژی و آنتی باکتریال بودن تشک کمک کند.

خرید تشک رویال از نمایندگی‌های معتبر

بهترین فرصت خرید تشک‌های رویال

اگر به دنبال نمایندگی معتبری هستید که به صورت ویژه محصولات خواب را تهیه کنید، تشک آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فروش ویژه تشک آنلاین برای تمام کسانی که قصد خرید انواع محصولات خواب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارند، می تواند مناسب باشد.

شما می‌توانید با کمک تشک آنلاین، قیمت انواع تشک را بدون واسطه پیدا کرده و سفارش خود را به راحتی ثبت کنید. تشک آنلاین به عنوان نماینده رسمی شرکت رویال، رویا و هیپنوز فعالیت می‌کند. اگر در این رابطه سؤالی دارید، می‌توانید با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha