وقتی رژیم دارید و یا میخواهید سالمترین گزینه را انتخاب کنید، سعی کنید آنهایی را بررسی کنید که کالری کمتری دارند؛ مواردی که سرشار از کالری پنهان هستند را در نظر بگیرید. سپس یک انتخاب بهتر را در همان رستوران ها داشته باشید.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب ام دی مثلا مراقب ساندویچ بوقلمون باشید که تبدیل به تنها یک ظرف چاق کننده همراه با انواع مواد افزودنی شده است.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید


همانطور که از نامش پیداست ناسالم است. ممکن است کاهو، گوجه‌فرنگی و پیاز داشته باشد، اما این سه تکه گوشت گاو بیشتر 1299 کالری موجود در این برگر را تشکیل می‌دهند. هر تریپل هوپر تقریباً 90 گرم چربی کل دارد که 26 درصد بیشتر از مقدار توصیه شده برای یک روز کامل است. همچنین سرشار از سدیم و کلسترول است و شما میخواهید آن را در یک وعده بخورید.

ساندویچ مرغ اورجینال در بین سالم ترین ساندویچ ها قرار می گیرد، نان ، مرغ، با کاهو و سس مایونز، کمی بیش از 660 کالری و کمی کمتر از 40 گرم چربی دارد؛با این ساندویچ در هر دو مورد تقریباً نیمی از آنچه با تریپل برگر که در بالا گفتیم دریافت می کنید. از نظر چربی اشباع و کلسترول نیز کمتر است.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید

دوبل برگر شامل دو قطعه گوشت گاو، دو تکه پنیر، سس کچاپ، خیارشور، خردل و پیاز نه تنها کالری بیشتری دارند (740 در مقابل دابل بیگ مک 730)، بلکه چربی اشباع بیشتری نیز دارند (20 گرم در مقابل 16 گرم). کلسترول (165 میلی گرم در مقابل 115 میلی گرم) و سدیم (1360 میلی گرم در مقابل 1020 میلی گرم).

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید

سالاد سزار با سینه مرغ کبابی، کاهو و سس خامه‌ای یا مقداری تکه‌های بیکن در داخل یک تورتیلای آرد سبوس‌دار پیچیده می شود (این ساندویچ با مدل سالاد سزار در کشور ما متفاوت است). این سالاد دارای 430 کالری نسبتا سالم تر، با 5 گرم چربی اشباع، 100 میلی گرم کلسترول و 890 میلی گرم سدیم است. برای اینکه آن را سالم نگه دارید، مطمئن شوید که از هر پیشنهادی برای جایگزینی مرغ ترد (سرخ شده) به جای کبابی دوری کنید.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید


ساندویچ مرغ دلوکس تند هم یک گزینه مطرح است. سینه مرغ سوخاری و نان کره‌ای و تکه‌ای از پنیر فلفلی، 550 کالری و 25 گرم چربی دارد. همچنین دارای 85 میلی گرم کلسترول و 1810 میلی گرم سدیم است.


ساندویچ مرغ کبابی یک گزینه ساده تر و سالم تر از اسپایسی دلوکس که در بالا به آن اشاره کردیم. سینه مرغ در یک سس گیاهی لیمویی آماده می‌شود، سپس کباب می‌شود و با تکه‌ای گوجه‌فرنگی و کاهو روی یک نان سرو می‌کنند. این غذا دارای 320 کالری است که بیش از 200 کالری کمتر از دلوکس است و تقریباً یک سوم سدیم (680 میلی گرم) و یک چهارم چربی (6 گرم) دارد.

ساندویچ مرغ کلاسیک آسیاگو رانچ می تواند یک ناهار سریع را به یک غذای چرب تبدیل کند که چربی های آن روی باسن شما باقی می ماند.

پیشنهاد ما این است که فیله نان سرخ شده با بیکن، پنیر، کاهو، گوجه فرنگی و مایونز با 630 کالری، 31 گرم چربی، 8 گرم چربی اشباع شده و 1800 میلی گرم سدیم مصرف کنید.


ساندویچ مرغ کبابی 8 گرم چربی، 1.5 گرم چربی اشباع شده و 850 میلی گرم سدیم دارد. این ساندویچ ساده و در عین حال رضایت‌بخش از مرغ کبابی، کاهو و گوجه‌فرنگی به جای سس مایونز پرچرب خردل تند اضافه می‌کند.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید



ساندویچ بوقلمون کبابی همراه با بوقلمون، کاهو، گوجه فرنگی، پنیر و سس عرضه می شود. همه این موارد 810 کالری، 35 گرم چربی، 10 گرم چربی اشباع شده و 2420 میلی گرم سدیم دارد.


ساندویچ کلاسیک روست بیف ساده یک انتخاب مناسب برای کنترل کالری است. اما از پنیر ، سس مایونز و سس قرمز (50 کالری و 5 گرم چربی در یک بسته کوچک) صرف نظر کنید. مقدار مواد مغذی قبل از افزودن 360 کالری، 14 گرم چربی و 5 گرم چربی اشباع شده است. مقدار بالای سدیم ممکن است برای برخی با 970 میلی گرم یک مشکل باشد.

بدترین ساندویچ هایی که در رستوران میتوانید سفارش دهید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha