ویلچر برقی که یکی از مجهزترین محصولات شرکت مهام ویلچر است که در سه مدل به خریداران محترم عرضه میگردد. ویلچر برقی ( تاشو، ایستا ، مبله )  که جزء راحت ترین و پرکاربردترین کالاهای این شرکت است .

ویلچر برقی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

ویلچر برقی به دلیل مشخصات و مزایایی که دارد آسایش و امکان رفع نیاز بیمار را فراهم می‌کند و فرد بیمار یا سالمند که به دلایل مختلف دچار مشکل و ناتوانی و بعضاً ضعف شله است با استفاده از این محصول که جزء برترین محصولات به حساب می آید می‌تواند حداقل مشکل خود را حل کرده و بدون نیاز به همراه به کارهای شخصی خود رسیدگی کند و هنگام تنهایی با استفاد از مزایایی که در ویلچر برقی طراحی شده به امورات خود به تنهایی و به صورت کامل رسیدگی کند .

ویلچر برقی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

انواع ویلچر برقی

انواع ویلچرهای برقی موجود در بازار ایران به دسته بندی های زیر می باشد:

ویلچر برقی مبله :

ازبین مدل های مختلف ویلچر های برقی، مدل های مبله معمولا مجهزتر و راحتی و آسایش بیشتری فراهم می کنند. این نوع ویلچر ها بخاطر داشتن تجهیزاتی مثل باتری و موتور قابلیت تا شدن به شکل و فرمی که در ویلچر های مکانیکی شاهد آن هستیم ندارند.

با توجه به شباهت بسیار بالای صندلی این نوع ویلچر های برقی به مبل یا صندلی‌ خودرو( دلیل نام گذاری مبله ) امکان نشستن طولانی مدت وجود. دارد در این حالت مشکلاتی مثل اذیت شدن ران وپاک حتی ستون فقرات به خاطر پشتی نرم و ارگونومیک به وجود نمی آیند.

این نوع ویلچر ها وزن بالایی داند که به دلیل تجهیزات و امکانات بسیار مناسب آنهاست . به همین دلیل معمولا موتور های قدرتمند با باتری های با کیفیت برای آنها گذاشته. می شود. پشتی این ویلچر تا زاویه مشخصی قابلیت خم شدن دارند که امکان خوابیدن و استراحت کردن را در شرایط لزوم فراهم می سازد .

ویلچر های مبله ۴ عدد چرخ دارند که طراحی حرفه ای آنها منجر به حفظ تعادل حتی با سرعت بالا در پیج ها و تغییر جهت ناگهانی می شود. چرخ این نوع ویلچرها به شکلی است که چرخ های جلویی کوچیکتر از چرخ های عقبی هستند. ضمنا ساختار بسیار محکم و تو پری دارند که حرکت آنها را نرم و روان ساخته است افراد سالمند و نیازمندی که به دلیل ضایعه نخاعی یا شکستگی های مختلف از ویلچر برقی مبله استفاده می‌کنند قابلیت های متعددی در اختیار خواهند داشت .

علاوه بر موارد گفته شده ، با این ویلچرها می‌توان دورِ ۱۸۰ درجه زد ، زیر دستی آن کاملا قابل تنظیم است و زیرپای از نوع ارتوپدی است ، تحمل وزن این نوع ویلچر ها در مدل های باکیفیت به ۲۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد معمولا از جنس استیل با روکش کروم بسیار مقاوم است و قابلیت شستشو هم دارد وزن ویلچرهای مبله برقی بسته به نوع برند و میزان تجهیزات بین ۶۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است

ویلچر برقی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

ویلچر برقی تاشو :

ویلچر برقی تاشو یکی از بهترین و مناسبترین ویلچرهای موجود برای ‏استفاده افراد نیازمند می باشد. به طور کلی ویلچر برقی زندگی راحتتر و پر از آسایش و آرامش را برای افراد رقم ‏می زند که نمونه های تاشو به مراتب بهتر و پرفروش تر از نمونه های ثابت و بدون قابلیت تا شدن هستند. در ‏ادامه بیشتر با این دسته از ویلچرها و محصولات آن آشنا خواهید شد.‏

ویژگی های کلی بهترین ویلچر برقی تاشو معمولا سبک وزن است چون در غیر این صورت مشابه نمونه های سنگین و حجیم امکان تا ‏شدن نداشتند. همین قابلیت تا شدن تمامی اجزا و در برخی نمونه ها امکان جدا شدن چرخ ها و باتری باعث ‏شده تا بتوان به راحتی در ماشین قرار داد و جابجا کرد. به همین دلیل عموما به ویلچرهای برقی تاشو و سبک، ویلچر ‏مسافرتی هم گفته می شود.‏

خرید این نوع ویلچرها برای کسانی که فعالیت بیرون از منزل آنها بالاست و یا تمایل به سفر کردن دارند، گزینه ‏بسیار مناسبی است. تا شدن این ویلچرها حمل آنها را بسیار ساده و راحت کرده است. ویلچر تاشو و سبک برقی ‏معمولا در صورت نیاز مثل خالی شدن شارژ باتری یا حرکت در مسیرهایی که شیب آن از حالت استاندارد بیشتر ‏است، قابل حرکت با هند ریل چرخ عقبی نیز هست.‏

از طرفی ویلچرهای تاشو معمولا از نوع آلومینیومی سبک هستند یا به طور کلی به خاطر داشتن وزن و حجم ‏کمتر، قیمت ویلچر پایینتری پیدا کرده اند. به همین دلیل بسیاری از افراد موقع خرید ویلچر برقی قیمت مناسب و ‏مقرون به صرفه به سراغ نمونه های تاشو می روند. این مدل ویلچرهای برقی تاشو ارزان قیمت تر می باشد ضمن ‏اینکه خاصیت تا شوندگی آن حس بسیار بهتری به شما خواهد بخشید.‏

ویلچر برقی تاشو سبک در مدل ها و برندهای گوناگون مثل کامفورت تایوانی، یاماها ژاپنی، میرا آلمانی، فراتک و ‏فاتح ایرانی، ولفر آمریکایی و فوشان و کایانگ چینی تولید می شوند.

مهام ویلچر همواره سعی داشته بهترین و کاربردی ترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد . با توجه به اینکه خرید ویلچر برقی همیشه باید به صورتی باشد که بر اساس وضعیت جسمی سالمند یا بیمار خریداری شود به شما پیشنهاد میکنیم حتما به سایت مهام ویلچر نوین ایرانیان مراجعه نمایید و از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه استفاده نمایید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha