یک راهکار موثر در حوزه زیبایی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، تزریق ژل است. با این روش شما می توانید در مدت زمان کمتر از یک ساعت، بدون بیهوشی و خونریزی چین و چروک ناحیه مورد نظر را رفع کنید

ماندگاری تزریق ژل در چه قسمت هایی از صورت بیشتر است؟

پوست انسان در اثر عوامل گوناگونی مانند افزایش سن، آفتاب، استرس و... پیر می شود. از رایج ترین نشانه های پیری پوست ایجاد خطوط و چروک در چهره است که اکثریت افراد به دنبال راهی برای بهبود آن هستند.

انجام مراقبت های لازم در سنین کمتر، استفاده منظم از ضد آفتاب و سایر محصولات مراقبتی پوست می تواند روند پیری پوست را کندتر پیش ببرد ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که قادر به توقف آن نیست. یک راهکار موثر در حوزه زیبایی که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، تزریق ژل است. با این روش شما می توانید در مدت زمان کمتر از یک ساعت، بدون بیهوشی و خونریزی چین و چروک ناحیه مورد نظر را رفع کنید. تزریق ژل تنها برای رفع خطوط نیست بلکه برای اصلاح فرم بینی، چانه و برجسته سازی گونه نیز استفاده می شود.

تزریق ژل همیشگی نیست، یعنی بعد از گذشت 6 الی 12 ماه اثرات آن کاهش پیدا کرده و صورت به حالت اولیه برمی گردد. اگر شما مایل باشید می توانید با مشورت پزشک تزریق ژل صورتتان را هر چند ماه یکبار تجدید کنید.

موارد موثر بر انتخاب تزریق ژل کدام اند؟

برندهای مختلفی از ژل در جهان وجود دارد که سطح کیفیتی متفاوتی دارند. تزریق ژل باید حتما توسط پزشک و در محیط های پزشکی صورت گیرد در غیر این صورت خطراتی ما را تهدید می کند. ماندگاری ژل به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه هر کدام را بیان خواهیم کرد.

۱.برند ژل

برندهای مختلفی وجود دارد که ماندگاری های مختلفی دارند. طبیعی است که قیمت آنها با هم فرق داشته باشد. همچنین هرچه ماندگاری بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد بود. برندهای مختلفی چون ژوویدرم ولوما، ژوویدرم اولترا، ژوویدرم ولار، رستیلن دیفاین، رستیلن، سیلک، اسکالپترا و... وجود دارد. رنج قیمت های آنها با توجه به کیفیت و ماندگاری متفاوت است. در میان مارک های ذکر شده، ماندگاری بلافیل با مدت زمان بیش از 5 سال از همه بیشتر است.

۲.محدوده تزریقی صورت

بدن نوعی آنزیم تولید می کند که این آنزیم، در نواحی مختلف بدن از جمله صورت وجود دارد. آنزیم ها می توانند ژل تزریق شده را تجزیه و از بین ببرند. به همین دلیل تزریق ژل در بخش های مختلف صورت مانند چشم، لب و چانه دارای ماندگاری های مختلفی است. به طور کلی می توان گفت حرکات ماهیچه های صورت در تجزیه آن نقش دارد، درنتیجه بخش هایی از صورت که حرکات بیشتری دارند تجزیه ژل سریع تری نیز خواهند داشت.

۳. مقدار تزریق

میزان ژل تزریقی با ماندگاری آن رابطه مستقیم دارد. اگر مقدار بیشتری تزریق شود، آنزیم ها برای تجزیه به وقت بیشتری نیاز پیدا می کنند. سوخت و ساز بدن فرد نیز در دوام ژل نقش دارد، به همین دلیل بصورت قطعی نمی توان گفت ژل تزریق شده تا چه مدت در بدن فرد دوام دارد.

ماندگاری تزریق ژل در چه قسمت هایی از صورت بیشتر است؟

تزریق ژل بینی

اصلاح فرم بینی می تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره داشته باشد. عمل جراحی شایع ترین راه برای اصلاح فرم بینی است اما می توانیم از یک راه بدون درد و خونریزی و همچنین نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی و سخت، به نام تزریق ژل بینی کمک بگیریم. در واقع در تزریق ژل برای بینی از یک ماده پرکننده استفاده می شود که شامل انواع مختلف ژل است.

برای اصلاح فرم بینی با کمک ژل، بینی را با یک بی حس کننده موضعی مانند لیدوکائین بی حس می کنند. در قدم دوم فیلر را که بطور معمول اسید هیالورونیک است را با یک سوزن فوق العاده نازک به بینی تزریق می کنند. پس از انجام تزریق های مورد نیاز، پزشک متخصص برای فرم گیری صحیح بینی را ماساژ داده تا مواد تزریق شده در محل مناسب قرار گیرند.

تزریق ژل بینی برای افراد زیر مناسب است:

* کسانی که برجستگی های ریزی روی بینی دارند.

* کسانی که فرورفتگی و گودی روی بینی دارند.

* کسانی که بینی متوازنی ندارند.

* کسانی که می خواهند یک فرم زیبا به بینی ساده خود بدهند.

* کسانی که نوک بینی آنها به سمت پایین است و دوست دارند بینی سربالا داشته باشند.

* کسانی که مشکل انحراف ظاهری بینی دارند.

* رفع قوزهای متوسط تا خفیف بینی.

افرادی که بینی طبیعی و جراحی شده دارند می توانند از این روش استفاده کنند. از جمله مزیت های تزریق ژل نسبت به عمل جراحی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عدم مصرف مواد بیهوشی، بدون درد و خونریزی، نتیجه گیری در مدت زمانی کوتاه، راحتی انجام تزریق نسبت به عمل جراحی تهاجمی و برگشت پذیر بودن نتیجه تزریق (ممکن است به هر دلیل از تغییر فرم بینی خود پشیمان شوید).

تزریق ژل زاویه صورت

طبق استانداردهای زیبایی دوره کنونی، افراد زیادی مایل به تزریق ژل در ناحیه فک و چانه هستند. برخی از افراد جدا از هدف زیبایی به دلایل دیگری چون بالا رفتن سن، ژنتیک، تجربه تصادف و... دچار مشکلاتی در ناحیه فک می شوند. در این روش از ژل برای زاویه دار کردن صورت استفاده می شود. افرادی با شرایط زیر می توانند متقاضی تزریق ژل زاویه صورت باشند:

  1. افرادی که قصد دارند فک خود را حجیم تر کنند.
  2. افرادی که دوست دارند حالت صورتشان بیضی باشد و خطوط به خوبی مشخص شوند.
  3. ایجاد تقارن برای فک
  4. تغییر فرم چانه

از موادی مثل اسید هیالورونیک و هیدروکسیلاپاتیت کلسیم برای فرم دهی به فک و چانه استفاده می شود. دوام مورد اول تقریبا 24 ماه و مورد دوم 15 ماه خواهد بود. مرطوب سازی مستمر پوست، مصرف منظم ضد آفتاب، نوشیدن آب کافی، مصرف غذاهای سالم و کاهش اضطراب می تواند به ماندگاری بیشتر ژل ها کمک کند.

اثرگذاری تزریق ژل (عوارض ژل)

پس از تزریق ژل تغییرات محسوسی در چهره تان قابل مشاهده است. مشاهده عوارضی مانند قرمزی پوست، کبودی، ورم کردن و... کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت 3 الی 4 روز رفع می شود.

تزریق ژل برای به دست آوردن بهترین نتیجه بر صورت

تزریق ژل از جمله روش های زیبایی پرطرفدار برای تغییر و رفع عیوب صورت است. این تزریق می تواند در نواحی مختلف صورت انجام شود و چهره را شاداب تر سازد. نکته ای که در تزریق ژل باید به آن اهمیت دهید، انتخاب پزشک متخصص و انجام این عمل در یک مرکز معتبر است. برای انجام چنین خدماتی حتما به مراکز پزشکی مراجعه نمایید تا توسط فرد متخصص و با رعایت پروتکل ها صورت گیرد. دکتر مهدوی نیا دارای تجارب فوق العاده ای در زمینه تزریق ژل است. مهارت بالا در تزریق به همراه محیطی بهداشتی باعث شده تا افراد متقاضی بسیاری از نتایج عمل خود رضایت کامل داشته باشند. به شما توصیه می کنیم اگر قصد تزریق ژل دارید بدون شک به دکتر مهدوی نیا مراجعه فرمایید تا نتیجه مطلوبتان را بدست آورید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha