احتمالاً تا به حال اسم چندین هتل خارجی زیبا و شگفت انگیز را شنیده باشید. در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی کامل 5 مورد از زیباترین هتل های جهان بپردازیم. هتل‌ هایی با ویژگی ‌های منحصر به فرد که چشم هر بیننده ‌ای را خیره می ‌کنند. با ما همراه باشید و زیباترین و شگفت انگیزترین هتل ‌های جهان را بشناسید.

معرفی 5 مورد از زیباترین هتل های جهان

احتمالاً تا به حال اسم چندین هتل خارجی زیبا و شگفت انگیز را شنیده باشید. در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی کامل 5 مورد از زیباترین هتل های جهان بپردازیم. هتل‌ هایی با ویژگی ‌های منحصر به فرد که چشم هر بیننده ‌ای را خیره می ‌کنند. با ما همراه باشید و زیباترین و شگفت انگیزترین هتل ‌های جهان را بشناسید.

لازم به ذکر است هتل‌ های خارجی که در این مقاله معرفی می‌ کنیم همگی در کشورهایی قرار دارند که شما می ‌توانید به راحتی از ایران به آن‌ ها سفر کنید. همچنین ایرلاین ‌های ایران با ارائه بلیط چارتر هواپیما به مسافران متعدد امکان سفرهای کاری یا دوستانه راحت و غالباً کم هزینه را برای هموطنان در سراسر ایران فراهم کرده‌ اند.


معرفی 5 مورد از زیباترین هتل های جهان


آشنایی با 5 هتل خارجی زیبا و حیرت انگیز

در ادامه لیست چند هتل خارجی برتر دنیا که از لحاظ امکانات، معماری و موقعیت جغرافیایی خاص و منحصر به فرد هستند را بیان کرده ‌ایم. به طور قطع تعداد هتل ‌های زیبا و خاص در جهان کم نیست. ما در این مقاله به معرفی 5 مورد بسنده کردیم.

هتل بلموند در ایتالیا

برای معرفی اولین مورد به اروپا رفتیم. ایتالیا کشوری واقع در جنوب اروپا که از جاذبه ‌های فرهنگی و توریستی فراوانی برخوردار است؛ بنابراین اگر قصد سفر به مکانی جذاب همراه با چاشنی فرهنگ و تاریخ را دارید، حتماً کشور ایتالیا و شهر راولو را در لیست گزینه ‌های انتخابی خود قرار دهید. شهری زیبا و ساحلی که هتل زیبا و شگفت انگیز بلموند در کنار یک از سواحل آن واقع شده است.

هتل بلموند یک هتل تاریخی در کشور ایتالیا است که سازه ‌های آن به قرن 11 بر می‌ گردد. این هتل کلاسیک بنای یک کاخ بوده و اکنون هم آثاری از معماری تاریخی را حفظ نموده است. نظر بسیاری از توریست‌ های سراسر جهان به این هتل لوکس ایتالیایی جلب شده است. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌ توان به سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات و قرارهای کاری، رستوران عالی در موقعیت مناسب، اینترنت پرسرعت، استخر، باشگاه و .... اشاره کرد.

هتل ساروجین در تایلند

ایرانیان زیادی به کشور تایلند علاقه ‌مند هستند. این کشور همیشه مقصد سفر کسانی بوده که زیبایی ‌های طبیعی را دوست دارند. یکی از هتل‌ های زیبای جهان در شهر خائولاک تایلند قرار دارد. ساروجین یک هتل خارجی ساحلی کاملا متفاوت است. این هتل محل خوبی برای اقامت کسانی است که از فضای طبیعی لذت می ‌برند. استخری بزرگ در میان درختان و قدم زدن در کنار ساحل 12 کیلومتری بدون شک حیرت انگیز است.


معرفی 5 مورد از زیباترین هتل های جهان

با خرید بلیط چارتر هواپیما به کشور تایلند و اقامت چند روزه در هتل لوکس و زیبای سارجین بهترین تجربه سفر و بهترین تجربه اقامت در یک هتل خارجی را به دست خواهید آورد.

هتل ریاد فس مایا در مراکش

در صورتی که قصد سفر به آفریقا را دارید، حتماً هتل ریاد فس مایا در مراکش را به عنوان محل اقامت در نظر داشته باشید. معماری این هتل خارجی با منبت‌کاری‌های خاص طرح شمال آفریقا تا حدودی بناها و آثار تاریخی ایران را در ذهن تداعی می‌ کند. حیاط دلباز، دیوارهای طرح دار و شیشه‌ های رنگی و ده‌ ها هنر دیگر در معماری این هتل زیبا و لوکس چشم نواز هستند.

مراکش یکی از کشورهای زیبا با تاریخی غنی و فرهنگی بی نظیر است. با خرید بلیط چارتر هواپیما از فلای تودی و یک سفر راحت و دوستانه همراه دوستان یا همکاران خود و اقامت در هتل لوکس و جذاب رد فس مایا در مراکش قطعاً سفری خاطره ‌انگیز را برایتان رقم خواهد خورد.

هتل ال ما ها در امارات

دوبی یکی از مقاصد سفر مهم مردم جهان به خصوص ایرانیان است. اگر 45 دقیقه از مرکز شهر دور شوید، به منطقه کویری خواهید رسید که در آنجا یکی از زیباترین هتل‌ های جهان واقع شده است. قطعا در وسط کویر چادرهایی با امکانات لوکس نظیر استخر کاملاً اختصاصی، حمام‌ های مدرن و مبلمان ‌های دست‌ساز تجربه‌ متفاوتی از کویر برایتان به وجود می‌ آورد. توضیحات فوق در خصوص هتل ال ماها در شهر دبی امارات است. این هتل بدون شک یکی از بهترین و شگفت ‌انگیز ترین هتل‌ های جهان است.


معرفی 5 مورد از زیباترین هتل های جهان

هتل سوئنو بلک در ترکیه

در صورتی که به دنبال یک هتل خارجی زیبا و لوکس در نزدیکی‌ های کشور خودمان هستید، بی شک معرفی هتل سوئنو بلک در کشور ترکیه خالی از لطف نخواهد بود. این هتل زیبا و 5/4 ستاره‌ای در یک نظر سنجی که در سایت تخصصی trip advisor صورت گرفت، توانست 83% نظر مثبت کاربران را به دست بیاورد.

سفر به ترکیه و اقامت در هتل سونئو هزینه چندانی برایتان به بار نمی ‌آورد؛ خصوصاً اگر با بلیط چارتر هواپیما سفر خود را شروع کنید. امکانات خوب و قابل توجه دیگر این هتل وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، و یک صبحانه و تهویه هوای مناسب در تمامی اتاق‌ های آن است؛ البته به غیر از این موارد معماری زیبای سالن‌ها و دکوراتیو اتاق ‌های هتل، اتاق‌ های ماساژ، زمین‌ های گلف نیز از دیگر ویژگی‌ های منحصر به فرد این هتل جذاب و مدرن هستند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی پنج هتل خارجی زیبا و جذاب پرداختیم. هتل‌ های بلموند در ایتالیا، ساروجین در تایلند، ریاد فس مایا در مراکش، ال ماها در هند و هتل مدرن سوئنو در ترکیه این لیست کوتاه را تشکیل دادند. امکانات هرکدام از این هتل‌ ها برای کسانی که به فکر یک سفر خاطره انگیز و مقرون به صرفه هستند، عالی است. برای سفر به کشورهای ذکر شده در بالا و اقامت در هتل ‌های زیبایی که معرفی شد می‌توانید از کمک آژانس مسافرتی فلای تودی بهره ببرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha