سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 352339

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش در جنوب کشور/کاهش دما در نواحی جنوب شرقی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی کارشناس در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در برخی نواحی جنوبی کشوراز جمله جنوب اصفهان، شمال فارس، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان بارش باران را شاهد هستیم که این بارش‌ها گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در ارتفاعات به صورت برف رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه روز چهارشنبه برای مناطقی از کرمان و سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: پنجشنبه نیز در این مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده را انتظار داریم و روز جمعه پدیده غالب در مناطق کشور آسمانی صاف است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز جمعه در نواحی غرب و شمال غربی کشور با وزش شدید باد مواجه هستیم که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد، افزود: امروز در مناطق جنوب شرقی کاهش دما مورد انتظار است و طی 2 روز آینده برای بیشتر مناطق کشور روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: آسمان پایتخت صاف همراه با وزش باد است و بیشینه دمای آن به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha