مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت: سازمان تامین اجتماعی برای کمک به درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و خارج از شمول براساس دریافت اسناد و مدرک‌های پزشکی برنامه دارد.

برنامه  تامین اجتماعی برای کمک به درمان بیماری‌های صعب‌العلاج

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سید مرتضی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه میز خدمت سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: افراد زیرپوشش در ارتباط با بیماری های صعب العلاج و همچنین بیماری‌های غیرشمول برای برخورداری از حمایت سازمان باید اسناد و مدارک خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: در راستای سفر رئیس جمهور به استان بوشهر براساس دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نسبت به برپایی میز خدمت سازمان در این استان اقدام شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس جمهور طرح ملی خدمت میدانی سپهبد شهید قاسم سلیمانی تمام دستگاه‌ها در استان بوشهر برپا شده است.

حسینی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ۴۵ میلیون نفر جمعیت زیرپوشش دارد که این میزان ۵۵ درصد از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهد که سازمان تامین اجتماعی خدمات بیمه و درمانی خود را به آن ارائه می کند.

وی گفت: در قالب میز خدمت تمام مشکلات جمعیت زیر پوشش سازمان در بخش های بیمه ای و درمانی مورد بررسی قرار می گیرد.

حسینی افزود: هم وطنان زیر پوشش سازمان در استان بوشهر نیز می توانند تا جمعه هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان واقع در جنب بیمارستان بنت الهدی بوشهر نسبت به دریافت خدمات مدنظر خود اقدام کنند.

وی گفت: در میز خدمت علاوه بر حضور کارشناسان حوزه های بیمه ای و درمانی تیم های غربالگری سازمان نیز برای جامعه زیرپوشش سازمان ارائه خدمت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha