یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت

افزایش دما در بیشتر استان‌ها/ ورود سامانه بارشی به نوار غربی کشور از سه‌شنبه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت:امروز برای شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و ارتفاعات کرمان وزش باد شدید و بارش باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان شاهد بارش پراکنده هستیم، ادامه داد: روز دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در مناطق مرزی غرب کشور آغاز می‌شود و چهارشنبه این بارش‌ها تقویت می‌شود و رگبار، رعد و برق و بادهای شدید موقتی را به همراه دارد.

گودرزی با بیان اینکه طی این مدت در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان قزوین و استان البرز بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد، اظهار کرد: طی ۲ روز آینده در نوار شمالی کشور و پس از آن در جنوب شرق و شرق کشور با وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک مواجه هستیم.


وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور توضیح داد: تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد را دارد و بیشینه دمای آن به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha