سازمان هواشناسی با صدور هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر در ۷ استان از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز جمعه خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسیامروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،‌ سواحل دریای خزر، خراسان شمالی،‌ شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌ قزوین،‌ البرز، تهران و سمنان بارش باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌های امروز برای سواحل دریای خزر و خراسان شمالی است.

سامانه بارشی فردا در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی فعال است و در بخش‌هایی از شمال غرب، شمال شرق، مرکز و ارتفاعات البرز نیز بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

روز چهارشنبه برای بخش‌هایی از شرق و سواحل غربی دریای خزر و روز پنجشنبه برای شمال غرب بارش خفیف و پراکنده روی می‌دهد. روز جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب، بارش‌ها در استان‌های غربی و بخش‌هایی از شمال غرب آغاز خواهد شد. طی 2 روز آینده در نیمه شمالی کشور روند کاهش دما پیش بینی شده است. همچنین تا روز چهارشنبه شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است. دریای خزر نیز تا فردا مواج پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha