برای انتخاب شامپو مناسب برای ریزش مو، گزینه‌های زیادی وجود دارد. اما بهترین آن‌ها کدامند؟ چه ترکیباتی دارند؟ نحوه استفاده آن‌ها چگونه است؟ ماسک موهای مناسب برای ریزش مو و موی رنگ شده کدامند؟ به کاهش موی سر یا قسمتی از بدن ریزش مو یا آلوپسی گفته می‌شود. ریزش مو به‌دلایل مختلفی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض‌های دارویی، کم‌خونی و عوامل ژنتیکی اتفاق می‌افتد. یکی از چاره‌های رفع ریزش مو شامپوهای مناسب و گیاهی است. در ادامه این شامپوها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

معرفی شامپو مناسب برای ریزش مو و موهای رنگ شده

در این بخش می‌خواهیم شامپو مناسب برای ریزش مو و موهای رنگ شده را به شما معرفی کنیم.

شامپو استم سل (Stem Cell)

این برند، یکی از باکیفیت‌ترین برندهای ایرانی شامپو محسوب میشود. شامپو استم سل ضد شوره و تقویت‌کننده و مدل 7in1 یکی از انواع محصولات استم سل است.

این شامپو برای انواع مو می‌توان استفاده کرد و دارای عصاره گل سرخ، ویتامین E، تقویت‌کننده و درخشان‌کننده مو است. شامپو استم سل، فعالیت آنزیم 5- آلفا- ردوکتاز را از تولید دی هیدروتستوسترون مهار می‌کند و فاز آناژن چرخه مو را طولانی می‌کند که در نتیجه باعث کنترل ریزش مو می‌شود. همچنین موجب استحکام و ضخامت موهای کرکی می‌شود، در نتیجه مو را پرپشت می‌کند.

علاوه‌براین، در صورت داشتن خارش یا التهاب، این شامپو می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چراکه با وجود ترکیباتی همچون عصاره آلوئه‌ورا، روغن زیتون و عصاره تریفولیوم پرنتس در کنترل ریزش مو و سلامتی موها تاثیر زیادی می‌گذارد.

مشخصات

· مناسب برای انواع مو

· دارای عصاره گل سرخ

· تقویت‌کننده و درخشان‌کننده مو

· دارای ویتامین E

چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

شامپو اف فولا (F Fola)

این برند در آزمایشگاه‌های ایتالیایی فرموله شده که برای انواع موهای مختلف تولید می‌شود. یکی از آن‌ها شامپو مناسب برای ریزش مو است، شامپو اف فولا ضد کافئین است که یک فرمول پاک‌کننده قوی دارد و موجب رشد موهای قوی و سالم می‌شود.

همچنین شامپو اف فولا حاوی روغن جوجوبا و آلوئه‌ورا است که به‌عنوان شامپو مناسب موهای فر و رنگ شده معرفی می‌شود. این محصول موهای فر خشک را نرم کرده و با ترکیبات هیدراته، گره‌های مو را باز می‌کند.

شامپوی مخصوص موهای رنگ شده این برند دارای کراتین هیدرولیز شده است که استحکام مو را افزایش داده و باعث درخشندگی آن می‌شود.

شامپو سوپکس (Soapex)

سوپکس، شامپو مناسب برای ریزش مو است که هم برای آقایان و هم برای بانوان می‌توان استفاده کرد. در ترکیبات این محصول، عصاره کافئین وجود دارد که موجب کنترل مکانیزم اصلی ریزش مو می‌شود.

همچنین موها را از طریق خون‌رسانی به پیاز مو و تحریک‌کردن خون مویرگی کف‌سر، تقویت و تغذیه می‌کند. شامپو سوپکس، موهای شما را با لطافت تمام تمیز می‌کند و خون را در ریشه موهای شما افزایش می‌دهد.

وجود عصاره دیگری به نام لوپین در این شامپو، موها را پرتر نشان می‌دهد و آن را شاداب‌تر می‌کند. بر اساس تحقیقات انجام‌شده برای درمان ریزش مو با این محصول، پس از اتمام دوره درمان حدود 85درصد ریزش مو کاهش می‌یابد.

مشخصات

· نرم‌کننده و ترمیم‌کننده

· ضد ریزش و حجم‌دهنده

· دارای عصاره کافئین

· مناسب برای موهای‌شکننده، رنگ شده

· جلوگیری از ریزش مو

چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

شامپو لافارر (La Farrerr)

شامپو لافارر مدل Minoxi، یک شامپو مناسب برای ریزش مو است که مناسب موهای معمولی نازک بوده و در ترکیبات آن ماینوکسیدیل، کافئین، کراتین، عصاره‌ رزماری و ویتامین B5 به‌کار برده‌ شده است.

این مواد رویش مجدد مو را تحریک می‌کنند و از تولید DHT جلوگیری می‌کنند. همچنین به‌علت وجود عصاره‌های گیاهی، نرم‌کنندگی، رطوبت‌رسانی، افزایش حجم تارهای مو، تنظیم شرایط فیزیولوژیک پوست و موی سر را به شما هدیه می‌دهد.

شامپو لافارر مدل Boost Therapy نیز مناسب موهای رنگ شده و آسیب‌دیده است که موجب ترمیم بافت مو آسیب‌دیده می‌شود و حالت‌پذیری و درخشندگی مو را افزایش می‌دهد. این شامپو باعث رفع موخوره نیز خواهد شد.

مشخصات

· پیشگیری از ریزش مو با اثر هم‌افزایی ماینوکسیدیل و کافئین

· افزایش گردش خون موضعی و تغذیه مو

· قدرت جذب بالا و سریع مواد موثر روی پوست سر

· تحریک رویش مجدد تارهای مو

· افزایش قطر تارهای مو

· نرم‌کننده و درخشان‌کننده

چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

معرفی ماسک مو برای ریزش مو

در این بخش چند مورد از بهترین ماسک مو مناسب ریزش مو را معرفی می‌کنیم. این محصولات به شرح زیر هستند:

ماسک مو نچرال (Natural)

با استفاده از این ماسک مو، موها لطیف و نرم می‌شود. این محصول مناسب موهای آسیب دیده و رنگ شده است که از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند.

این محصول نه تنها برای موهای آسیب دیده، بلکه برای کسانی که جنس موی خشک دارند نیز مناسب است. برای استفاده این محصول باید آن را روی ساقه مو بمالید و سپس با گذشت 5 الی 7 دقیقه موی خود را آبکشی کنید.

یکی از موضوعاتی که در خرید شامپو مناسب برای ریزش مو اهمیت دارد، فروشگاهی است که از آن محصول خود را خریداری می‌کنید. فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، باید معتبر باشد و محصول با کیفیتی را به شما تحویل دهد.

فروشگاه زیبالون یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایش است که دارای خدماتی مانند ارسال رایگان، ضمانت کالا و تضمین اصالت کالا است. شما می‌توانید تمامی محصولات مذکور را از زیبالون خریداری کنید.

مشخصات

· تقویت‌کننده ریشه موها و ترمیم‌کننده تارهای مو

· از ریزش و شاخه‌شاخه‌شدن موها جلوگیری می‌کند

· کلاژن‌سازی و تغذیه فولیکول‌های مو

ماسک مو استم سل (Stem Cell)

این محصول مناسب موهای رنگ شده است که از فرمولاسیون فوق ملایم برخوردار بوده و گیاهانی همچون روغن آرگان، آلوئه‌ورا، جوانه گندم و کراتین در ترکیبات آن استفاده شده است.

مشخصات

  • حاوی روغن آرگان
  • دارای شی باتر
  • حاوی آلوئه‌ورا
  • جوانه گندم
  • دارای کراتین
  • حجم 500 میل

چه شامپویی بخرم برای موهام مناسب تر باشد؟

جمع‌بندی

ریزش مو به کاهش موی سر یا قسمتی از آن گفته می‌شود که می‌تواند ناشی از دلایلی مانند هورمونی، خودایمنی، کم‌خونی، عوارض دارویی و ژنتیکی باشد.

یکی از راه‌هایی که می‌توان برای جلوگیری از ریزش مو در پیش گرفت، استفاده از شامپوهای مناسب است که در این مقاله به برخی از آن‌ها مانند استم سل، لافارر و اف فولا اشاره کردیم.

برخی از این شامپوها ضد کافئین هستند که با وجود ترکیباتی که دارند، باعث کاهش ریزش مو و ترمیم موهای رنگ شده یا آسیب دیده می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha