طی تعطیلات تابستانی یافتن فعالیت‌هایی برای مشغول نگه داشتن بچه‌ها و مقصدهایی برای بازدید می‌تواند در فهرست بسیاری از والدین باشد اما مکانی وجود دارد که دکتر استیون ماهر، پزشک کلینیک مایو آمریکا، امیدوار است کودکان و والدین آنان مجبور نباشند به آنجا مراجعه کنند و آن بخش پزشکی اورژانس است.

راهکارهایی برای تضمین ایمنی کودکان در بازی‌های تابستانی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنااز مدیکال اکسپرس و به گفته دکتر ماهر، از پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه گرفته تا هیدراته نگه داشتن بچه‌ها، چند راهکار وجود دارد که می‌توانید برای ایمن نگه داشتن بچه‌ها در طول بازی‌های تابستانی انجام دهید.

یادگیری دوچرخه سواری، چیزی که بسیاری از بچه‌ها مشتاقانه منتظر آن هستند نباید به‌معنای مراجعه به بخش اورژانس باشد.

ماهر بیان کرد: آسیب‌های دوچرخه‌سواری اغلب در بین کودکان دیده می‌شود و یکی از اقدامات پیشگیرانه کلیدی ما برای آنان کلاه ایمنی دوچرخه است. پوشیدن کلاه ایمنی مناسب در هر زمان مهم است و نه فقط بچه‌ها بلکه همه می‌توانند با استفاده از کلاه ایمنی دوچرخه، خطر آسیب به سر و مغز را در صورت تصادف کاهش دهند.

وی اضافه کرد: ایمنی در برابر آفتاب را نیز در نظر بگیرید حتما ضد آفتاب بزنید اما می‌دانیم که بچه‌ها دوست ندارند ضد آفتاب بزنند اما این راهکار بسیار مهم است.

دکتر ماهر خاطرنشان کرد: نوشیدن آب را نیز فراموش نکنید.

ماهر می‌گوید: بچه‌ها باید مقدار زیادی آب، به‌قدر کافی بنوشند، هنگامی که بطری دوم یا سوم آب را نوشیدند، می‌توانند شروع به اضافه کردن چیزی شبیه به یک نوشیدنی الکترولیت کنند، فقط برای اینکه سطح الکترولیت‌ها را بالا نگه دارند زیرا نمک و آب را از دست می‌دهند.

به‌طور خلاصه نکات ایمن نگه‌ داشتن کودکان در طول بازی‌های تابستانی شامل موارد ذیل است:

• مطمئن شوید که همه دوچرخه‌سواران از کلاه ایمنی مناسب استفاده می‌کنند.

• اطمینان حاصل کنید که کودکان در هر سنی در بیرون از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند.

• برای کمک به هیدراته نگه داشتن بچه‌ها، مقدار زیادی آب در دسترس داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha